کیت تخمک گذاری مثبت

کیت تخمک گذاری یکی از وسایل مناسب برای اقدام به بارداری به شمار می‌رود که جواب آن در نهایت ممکن است مثبت و یا منفی باشد. کیت تخمک گذاری مثبت در واقع نویدی برای زنان است که می توانند اقدام به بارداری نموده و در آن زمان بارداری مثبتی داشته باشند. طبق مطالعات انجام شده زنانی که در طی دوره های مختلف و توانستند باردار شوند در واقع زمان دقیق تخمک گذاری خود را محاسبه نکرده بودند و در آن زمان اقدام به نزدیکی نکرده بودند، به همین دلیل کیت تخمک گذاری مثبت یکی از وسایل مهم در اقدام به بارداری است.

کیت تخمک گذاری مثبت

مثبت شدن کیت تخمک گذاری به چه معناست؟

مثبت شدن کیت تخمک گذاری به این معنا است که ظرف ۲۴ الی ۳۶ ساعت آینده تخمک گذاری در بدن زنان اتفاق می‌افتد. در واقع طبق مطالعات انجام شده در حدود ۲۴ الی ۳۶ ساعت قبل از تخمگذاری هورمون ال اچ در بدن زنان افزایش چشمگیری پیدا می‌کند و کیت تخمک گذاری با اندازه گرفتن این هورمون در بدن زنان می‌تواند متوجه شود که آیا در زیر روز آینده تخمک گذاری در بدن زن اتفاق می افتد یا خیر. مثبت شدن کیت تخمک گذاری به این معنا است که در طی ۲۴ الی ۳۶ ساعت آینده باید برای بارداری اقدام نمود و تخمک گذاری در آن زمان انجام می شود و با اقدام بارداری حتما نتیجه مطلوبی حاصل خواهد شد.

positive ovulation kit 1

در چه روزی از سیکل ماهانه نتیجه کیت تخمک گذاری مثبت می شود؟

با توجه به اینکه سیکل ماهانه در زنان مختلف متفاوت است و در برخی از موارد ذکر ماهانه در زنان منظم نیست نمی‌توان زمان دقیقی برای نتیجه مثبت کیت تخمک گذاری تعیین کرد، اما در اکثر موارد در حدود یک هفته الی ۱۲ روز بعد از گذشت سیکل عادت ماهانه تخمک گذاری نتیجه مثبتی دارد. در برخی از موارد با استفاده از کیت تخمک گذاری متوجه می شوید که در یک ماه هیچ گونه نتیجه مثبتی از کیت تخمک گذاری دریافت نکرده اید در این صورت نگران نباشید زیرا در بسیاری از موارد ممکن است بدن زنان تخمک گذاری نداشته باشد و در ماه بعد تخمک گذاری خود را انجام دهد به همین دلیل در ماه آینده مجدداً در حدود یک هفته الی ۱۲ روز بعد از گذشت سیکل ماهانه اقدام به استفاده از کیت تخمک گذاری کنید.

در چه روزی از سیکل ماهانه نتیجه کیت تخمک گذاری مثبت می شود؟ 

کیت تخمک گذاری چند روز مثبت است؟

یکی از مهمترین سوالاتی که برای زنان پیش می‌آید این است که کیت بارداری در یک دوره تا چند روز مثبت است؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت تخمک بسیار حساس و ظریف است تنها برای چند روز در رحم باقی می ماند و سپس از بین می رود. بهترین و مهمترین زمان برای مثبت بودن کیت تخمک گذاری در حدود دو الی سه روز است و در نهایت بعد از گذشت این دوره مجدداً نتیجه ی کیت تخمک گذاری منفی خواهد بود، به همین دلیل باید بعد از گذشت ۲ الی ۳ روز اقدام به بارداری کرد و اقدام به بارداری بعد از این دوره نتیجه ای در پی نخواهد داشت.

نوشتن دیدگاه