هزینه آی یو دی در سال 1401

یکی از روش های متداول برای پیشگیری از بارداری استفاده از آی یو دی است با این تفاسیر آگاهی از هزینه آن بسیار حائز اهمیت است. در کل برای تولید آی یو دی عوامل بسیاری وجود دارد که هر کدام به صورت مستقیم و غیر مستقیم در قیمت گذاری نهایی این محصولات تاثیرگذار هستند. انتخاب نوع دستگاه آی یو دی تاثیر بسیاری در هزینه نهایی آن دارد که هر برند با توجه به مواد اولیه، کیفیت و ... محصولات متفاوتی را تولید و به بازار عرضه می کنند. در زیر به موارد مهمی که در هزینه آی یو دی در سال 1401 تاثیرگذار هستند اشاره شده است که با توجه به آن ها نمی توان هزینه ثابتی برای این کار در نظر گرفت.

  • جنس دستگاه: همانطور که اشاره شد جنس دستگاه مهم ترین عامل در هزینه انجام کار است که قبل از خرید باید حتما به آن دقت کنید و از جنسی استفاده کنید که به آن حساسیت نداشته باشید و مناسب بدن فرد باشد.
  • کلینیک انتخابی: برای استفاده از آی یو دی باید به کلینیک مجهزی که پزشکان متخصص و مجربی دارد مراجعه کنید که هزینه گذاشتن آی یو دی در هر کلینیک بسته به نوع خدمات بسیار متفاوت است. البته در اکثر مراکز بهداشت نیز این کار با هزینه بسیار کم انجام می شود.
  • محل خرید: برای تهیه آی یو دی می توان به داروخانه و یا بازار آزاد مراجعه کرد از این رو ممکن است این محصولات قیمت های بسیار متفاوتی داشته باشند.

 

عوارض گذاشتن آی یو دی در مراکز نامعتبر

عوارض گذاشتن آی یو دی در مراکز نامعتبر

 

  • افزایش خون ریزی در قاعدگی
  • خونریزی های نامنظم
  • لکه بین بین قاعدگی
  • درد هنگام قاعدگی
  • افزایش ترشحات واژن
  • ایجاد زخم در رحم
  • و ... 

هزینه آی یو دی در مراکز بهداشت

آی یو دی یک وسیله کاربردی است که برای جلوگیری از بارداری در رحم گذاشته می شود و با ایجاد التهاب در حفره رحم به اسپرم صدمه می زند و اجازه نمی دهد اسپرم به تخمک منتقل شود. استفاده از آی یو دی مزایای بسیاری دارد که اغلب خانم ها از آن استفاده می کنند، البته باید با عوارض و معایب آن نیز آشنایی کامل داشت که در صورت استفاده دچار مشکل نشوید. یا این تفاسیر هزینه آی یو دی برای اغلب افراد حائز اهمیت است و با مواردی که در بالا به آن ها اشاره شد نمی توان هزینه ثابتی برای کار گذاری آی یو دی در نظر گرفت که در مراکز بهداشت به صورت رایگان انجام می شود.

دقت کنید گذاشتن آی یو دی در رحم باید توسط افراد متخصص و با تجربه انجام شود و جایگذاری آن نباید ناشیانه باشد، زیرا می تواند به رحم آسیب وارد کند و قابلیت بارداری در فرد را از بین ببرد. اکثر مراکز بهداشت در سراسر ایران برای رفاه بیشتر خدمات کار گذاری آی یو دی را به صورت کاملا رایگان زیر نظر متخصصین کار بلد و بهداشتی انجام می دهند. البته برخی از مراکز بهداشت دستگاه آی یو دی را موجود ندارند و باید مراجعه کننده آن را تهیه کند و در اختیار مرکز قرار دهد تا متخصصین آن را در رحم فرد قرار دهند. 

شما با کمک سایت کالا اندیش مایسا می توانید به آسانی انواع آی یو دی را با مشخصات کامل و قیمت مناسب مشاهده و بهترین آن ها را خریداری نمایید. خرید آی یو دی در مایسامدیکال مزایای بسیاری مانند ارسال سریع به سراسر کشور، تضمین قیمت مناسب، ضمانت کیفیت بالا و ... دارد.

 

نوشتن دیدگاه