رابطه بدون کاندوم باعث بارداری میشود؟

به منظور جلوگیری از بیماری های جنسی و بارداری ناخواسته، پوشش کاندوم یک ایده مناسب محسوب می شود. با این حال تاثیر این پوشش می تواند به تصمیم شما و روشی که در استفاده از آن به کار می گیرید، بستگی داشته باشد. طبق مطالعاتی که صورت گرفته است، متاسفانه در هنگام استفاده از کاندوم، خطاهای اساسی موجب می شود که مشکلات مختلفی برای افراد به وجود بیاید. از انتخاب و خرید محصولی نامناسب گرفته تا قرار دادن نادرست کاندوم بعد از شروع رابطه جنسی، تنظیم کردن نامناسب آن روی آلت تناسلی مرد و همچنین خارج کردن کاندوم پیش از پایان رابطه و همچنین بررسی نکردن پارگی و آسیب دیدگی کاندوم می‌توانند از جمله مشکلات این زمینه شناخته شوند. اگر قصد دارید از بارداری پیشگیری کنید، تا 98 درصد با قرار دادن صحیح کاندوم بر روی آلت مرد می ر توانید به خواسته خود دست پیدا کنید. با توجه به اینکه استفاده از کاندوم به عنوان بهترین و مطمئن ترین روش برای جلوگیری از بارداری ناخواسته شناخته می شود، هنگام خرید این پوشش باید توجه زیادی به نکات مختلف داشته باشید.

رابطه بدون کاندوم باعث بارداری میشود؟

احتمال بارداری بدون کاندوم، چقدر است؟

گاهی اوقات افراد ترجیح می دهند بدون استفاده از کاندوم به دنبال جلوگیری از بارداری باشند. روش طبیعی برای رسیدن به این هدف، بیرون کشیدن آلت تناسلی مرد قبل از ارضا خواهد بود. در این بین تحقیقات نشان می‌دهد اگر که در چرخه قاعدگی قرار داشته باشید و در مراحل خاصی از آن قرار گرفته اید، احتمال بارداری شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. این فرآیند ممکن است که در نیمه سیکل قاعدگی رخ دهد. در کل باید بدانید که استفاده از روش طبیعی برای پیشگیری از بارداری، روش اصولی و کاربردی به شمار نمی آید. طبق تحقیقاتی که صورت گرفته است از صد موردی که از این روش برای پیشگیری از بارداری استفاده کرده بودند، 20 الی 27 نفر با بارداری مواجه شده اند. این شرایط نشان می‌دهد که با بهره گیری از این روش نمی توانید به صورت علمی و دقیق به اهداف خود دست پیدا کنید.

احتمال بارداری بدون کاندوم، چقدر است؟

عوارض رابطه جنسی بدون کاندوم

اگر بخواهیم به رابطه بدون کاندوم بیشتر ورود کنیم باید علاوه بر احتمال بارداری، عفونت های مقاربتی را نیز در نظر داشته باشیم. با وجود این که امروزه برای بخش زیادی از بیماری های مقاربتی درمان های موثر و ساده‌ای ارائه می‌شود ولی برخی از آن ها ممکن است مشکلات عمده‌ای برای زوجین به وجود بیاورند. در صورتی که به دنبال رابطه جنسی واژینال باشید و بدون استفاده از کاندوم این عمل را انجام دهید، احتمال بارداری به صورت قابل توجهی افزایش می یابد. راه کارهای دیگری نیز به منظور جلوگیری از بارداری می توانند مورد استفاده قرار گیرند. با این حال پزشکان همواره تاکید می کنند اگر به دنبال یک روش اصولی و کاربردی برای پیشگیری از بارداری ناخواسته هستید، استفاده از کاندوم بهترین راهکار محسوب می شود. گاهی اوقات آقایان ترجیح می دهند از روش طبیعی برای جلوگیری از بارداری استفاده کنند. با این حال با توجه به اینکه در پیشاب نیز ممکن است بخشی از اسپرم ها وجود داشته باشند، به محض خروج آن، اسپرم ها به واژن نفوذ خواهند کرد. با وجود اینکه همچنان پاسخی جامع به این سوال که آیا پیشاب می‌تواند حاوی اسپرم باشد، داده نشده است ولی هموار تاکید می شود از ریسک عدم استفاده از کاندوم دوری کنید. آشنایی با نحوه استفاده صحیح از کاندوم به شما کمک می کند تا بتوانید از مشکلات این چنینی خود را در امان نگه دارید. علاوه بر این، برای خرید کاندوم می توانید از محصولات با کیفیت استفاده کنید. اگر به دنبال خرید کاندوم هستید و قصد دریافت مشاوره های لازم برای استفاده از آن را دارید، می توانید از محصولات موجود در بازرگانی کالا اندیش مایسا استفاده کنید.

نوشتن دیدگاه