کیت تخمک گذاری چیست؟

در هنگام اقدام به بارداری یکی از مهم ترین مسائلی که برای اقدام مناسب و موثر وجود دارد تخمک گذاری است. خانم هایی که می خواهند برای بارداری اقدام کنند از من باید زمان دقیق تخمک گذاری خود را متوجه شود تا در زمان تخمک گذاری اقدام به بارداری کرده و بارداری موفقی داشته باشند. کیت تخمک گذاری وسیله‌ای است که با استفاده از آن می توان به زمان دقیق تخمک گذاری پی برد و در زمان دقیق اقدام به بارداری کرد. در این مقاله قصد داریم به کیت تخمک گذاری و موارد مختلفی در مورد آن بپردازیم به همین دلیل اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

 کیت تخمک گذاری چیست؟

با کیت تخمک گذاری آشنا شوید

کیت تخمک گذاری وسیله ای نسبتاً ساده است که زمان دقیق تخمک گذاری را به شما نشان می دهد. این وسیله با استفاده از ادرار عمل می کند و می تواند زمان دقیق تخمک گذاری را به افراد نشان دهد. برای استفاده از این محصول در ابتدا فرد باید ادرار خود را در یک لیوان خشک پلاستیکی جمع آوری کند و سپس کیت تخمک گذاری را درون ادرار قرار دهد تا متوجه زمان تخمک گذاری شود. به صورت کلی کیت تخمک گذاری دارای یک نوار کنترل و یک نوار جواب است با استفاده از اندازه گرفتن lh موجود در ادرار می تواند عملکرد خود را انجام دهد. بدن زنان زمانی که به تخمک گذاری می رسد میزان بسیار زیادی از خود تولید می‌کند که کیت تخمک گذاری به راحتی می تواند این موضوع را در داخل ادرار آن ها متوجه شود. زمانی که نوار کنترل گر از نوار جواب کمرنگ تر باشد می‌توان گفت زمان تخمک گذاری فرا رسیده است و فرد می تواند طی ۲۴ الی ۳۶ ساعت اقدام به بارداری کند و بارداری موفقی داشته باشد. به صورت کلی میزان ال اچ موجود در ادرار در حدود ۲۴ الی ۳۶ ساعت قبل از تخمک گذاری افزایش چشمگیری پیدا می‌کند با استفاده از کیت تخمک گذاری می توان این افزایش را به راحتی متوجه شد.

با کیت تخمک گذاری آشنا شوید 

کیت تخمک گذاری به چه کاری می آید؟

بسیاری از افرادی که در اقدام برای بارداری هستند ممکن است زمان دقیق تخمک گذاری خود را متوجه نشوند و به همین دلیل ماه‌ها و یا سال‌ها برای بارداری تلاش کنند و هیچگونه موفقیتی نداشته باشند. کیت تخمک گذاری در واقع می تواند زمان دقیق تخمک گذاری را به افراد اطلاع دهد و باعث می‌شود فرد در زمان دقیق اقدام به بارداری نموده و موفق شود. طبق مطالعات انجام شده در حدود یک هفته الی ۱۰ روز بعد از گذشت از قاعدگی شانس تخمک گذاری به بالاترین میزان خود می‌رسد و در این زمان باید برای بارداری اقدام نمود و همین دلیل با استفاده از کیت تخمک گذاری میتوان براحتی زمان تخمک گذاری را متوجه شد و اگر تخمک گذاری در یک ماه از دست رفت باید تا ماه آینده برای اقدام به بارداری صبر کرد. یکی دیگر از موارد استفاده از کیت تخمک گذاری برای مواردی است که زنان موفق به بارداری نمی شوند به همین دلیل ممکن است عملکرد تخمک آن ها زیر سوال برود و با استفاده از کیت بارداری براحتی میتوان متوجه شد که آیا زن در طی یک دوره از قاعدگی تخمک گذاری کرده است یا خیر. به همین دلیل می‌توان گفت که تخمک‌گذاری علاوه بر نشان دادن زمان دقیق نزدیکی برای اقدام به بارداری، می‌تواند متوجه مشکلات تخمک گذاری در زنان نیز بشود.

نوشتن دیدگاه