شرکت پخش ماسک

شرکت پخش ماسک مایسامد اقدام به تولید و توزیع انواع مختلف ماسک های تنفسی در زمینه حفاظت از افراد در برابر بیماری کرونا نموده است. اگر به خاطر داشته باشید در گذشته از ماسک فقط در بیمارستان ها و فقط در موارد خاص استفاده می شده است. اما امروزه به دلیل همه گیر شدن بیماری کرونا استفاده از ماسک نیز برای تمام افراد از سنین ۲ سال به بالا اجباری شده است. به همین جهت نیز این ماسک در سایز بندی ها و مدل های گوناگون تولید شده و به بازار فروش ارائه می شود. بسیاری از مواقع افراد در انتخاب یک ماسک بهداشتی و کارآمد مردد و سردرگم می‌ شوند و نمیدانند از بین انواع ماسک های موجود در بازار کدام مدل را باید انتخاب کنند؟ سایت فروش مواد بهداشتی مایسامد نیز در حوزه پخش عمده مواد ضد عفونی کننده فعالیت داشته که با سفارش آنلاین، تقاضای بازار و مصرف کننده را برطرف می کند. ما در این مقاله سعی کرده ایم در مورد مدل های مختلف ماسک اطلاعات کافی در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین تا انتها با مایسامد همراه باشید. شما عزیزان می توانید برای خرید و استعلام قیمت بهترین برند ماسک پزشکی به فروشگاه اینترنتی مایسامدیکال مراجعه نمایید.

 

شرکت پخش ماسک

شرکت پخش ماسک تنفسی

اولین نکته ای که یک شرکت پخش ماسک تنفسی باید در نظر بگیرد این است که ماسک عرضه شده کاملا مطابق با استانداردهای بهداشت جهانی تولید شده باشد. همچنین نکته بعدی که می بایست در زمینه انواع مختلف ماسک در معرض فروش قرار بگیرد توجه به نوع بسته بندی ماسک است. ماسک هایی که به بازار فروش عرضه می شوند باید حتما از بسته بندی بهداشتی برخوردار باشند تا حین حمل و نقل و جابجایی آغشته به ویروس و انواع میکروارگانیسم های بیماری زا نشوند. شرکت های معتبر که در زمینه فروش و بخش این محصول در حال فعالیت هستند خوب می دانند که اگر محصول ارائه شده کیفیت کافی بر کارایی لازم را نداشته باشد ممکن است باعث آسیب های جبران ناپذیر به افراد مصرف کننده شود. به همین جهت نیز باید تمام تلاش و توان خود را در دست بگیرند که ماسک را از برندهای معتبر و کارخانجات و کارگاه های معتبر که آن را مطابق با استانداردهای جهانی تولید می کنند خریداری نمایند.

شرکت پخش ماسک تنفسی

شرکت پخش ماسک پرستاری

همانطور که قبلا هم گفتیم انواع مختلف ماسک های ارائه شده به بازار در مدل ها و اندازه های گوناگون موجود هستند..یکی از این مدل ها که قبلا فقط مختص بیمارستان‌ ها بوده است مدل ماسک پرستاری است. ماسک های پرستاری هم به صورت کشدار و هم به صورت بنددار تولید می‌ شوند. مدل کشدار این ماسک به اینگونه است که استفاده کننده از آن باید کش های ماسک را پشت گوش خود فیکس کرده و سپس گیره بینی را روی بینی خود به صورت کاملا چسبیده حالت بدهد. در این صورت باید کناره‌های ماسک و زیر چانه نیز کاملا به صورت فرد متصل باشند و هیچ گونه راه ورودی برای ویروس ها وجود نداشته باشد. البته بسیاری از افراد به خصوص کسانی که بیش از ۱۰ ساعت در روز از ماسک استفاده می‌کنند در برابر کش های ماسک حساسیت گرفته و گوش آنها اذیت می شود. به همین جهت نیز نوع دیگری از ماسک پرستاری که با نام ماسک بند دار و یا ماسک جراحی نیز شناخته می‌ شود می‌ تواند برای این افراد بسیار کمک کننده باشد. زیرا نیازی به فیکس کردن بند پشت گوش نمی باشد و افراد به راحتی می‌ توانند با گره زدن بندهای بلند پشت سر خودشان از ماسک بهترین استفاده را ببرند.

شرکت پخش ماسک سه بعدی

نوع دیگری از ماسک های تنفسی که امروزه در جامعه جایگاه خوبی پیدا کرده است ماسک سه بعدی می باشد. ماسک سه بعدی تقریبا به دلیل ایمنی بالا و ۹۹ درصدی خود توانسته است جلوی ورود ۹۹% ذرات معلق موجود در هوا را به صورت کامل بگیرد. این ذرات شامل انواع باکتری ها ویروس ها و عوامل بیماری زا هستند. البته نگران تنفس این نوع ماسک نباشید، زیرا در عین داشتن قدرت فیلترینگ بسیار بالا برای جلوگیری از ورود ذرات معلق؛ می تواند در جهت بهبود تنفس شما نیز بسیار موثر عمل کرده و به هیچ عنوان باعث تنگی نفس در افراد مصرف کننده نشود. اگر که ماسک های تهیه شده در هر مدل، از فروشگاه‌ های معتبر خریداری شوند قطعا کیفیت بسیار بالا خواهند داشت و در عین قدرت فیلترینگ بالا قدرت تنفس بسیار عالی نیز خواهند داشت. اگر قصد استفاده از ماسک را دارید حتما مد نظر داشته باشید که ماسک های یکبار مصرف باید حدود ۲ الی ۴ ساعت مصرف شوند و ماسک‌های فیلتر‌دار یکبار مصرف نیز می‌ توانند حداقل ۸ ساعت مورد استفاده قرار بگیرند. بنابراین این نوع ماسک را به هیچ عنوان مجدد پس از شستشو و پس از ضدعفونی کردن با الکل مورد استفاده قرار ندهید.

شرکت پخش ماسک سه بعدی


شما عزیزان می توانید برای خرید به صورت تک و عمده تمام این ماسک ها در انواع مختلف با کارشناسان ما در ارتباط باشید و خرید خود را از سایت ما به انجام برسانید.

برچسب ها:
نوشتن دیدگاه