ماسک سه بعدی کودک دیجی کالا

برای محافظت بیشتر از کودکان در برابر ویروس ها و ریزگردهای موجود در هوا، بهتر است برای آنان ماسک های مخصوص تهیه کنید، اما کودکان چه ماسکی باید بزنند؟ بهتر است به دنبال یک ماسک صورت راحت، مناسب و متناسب با صورت کودک خود باشید. ماسک باید کاملاً زیر چانه قرار بگیرد اما بینایی را مختل نکند و دهان و بینی را بپوشاند. باید به خوبی در کناره های صورت و بدون هیچ شکافی قرار بگیرد. بهتر است برای کودکان خود از ماسک هایی با طراحی های کودکانه که باب سلیقه شان است استفاده کنید تا راحت تر از آن ها استفاده کنند، همین طور ماسک های سه بعدی انتخاب بهتری برای کودکان هستند، زیرا تمام قسمت های اطراف ماسک بر روی صورت فیکس شده و از ورود آلودگی جلوگیری می کند. این ماسک ها در فروشگاه های مختلف، از جمله دیجی کالا عرضه می شوند. اما برای تهیه اینترنتی چنین محصولی، باید از مراکز معتبر استفاده کنید.

ماسک کودک خود را از فروشگاه های تجهیزات پزشکی معتبر بخرید

حتما هنگام خرید ماسک برای کودک خود به موارد این چنینی دقت کنید؛ ماسکی که تهیه می کنید حتما باید دارای سیم فیکس کننده بینی (برای ثابت ماندن ماسک بر روی بینی) و کش ضد حساسیت باشد. همین طور از استریل بودن ماسک اطمینان حاصل کنید. ماسک های موجود در وبسایت مایسا، تمامی موارد ذکر شده و استاندارد های لازم را دارا بوده و مورد تایید سازمان بهداشت و غذا هستند، پس می توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

مایسا: ارائه انواع ماسک های سه بعدی کودک با طرح های مختلف

مایسا: ارائه انواع ماسک های سه بعدی کودک با طرح های مختلف

ماسک های موجود در وبسایت شرکت کالا اندیش مایسا، از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. در بخش ماسک های کودک این وب سایت، می توانید ماسک هایی دیزاین شده با طرح هایی متناسب با سلیقه کودکان را پیدا کنید.
این ماسک ها علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند، دارای چهار لایه محافظ هستند که از ورود آلودگی به دستگاه تنفسی کودکان جلوگیری می کند. از طرفی سایز آن ها مناسب صورت کودکان است و به دلیل طراحی سه بعدی این ماسک ها قسمت های بینی و دهان کودک به خوبی پوشیده شده و از ورود آلودگی جلوگیری می شود. همچنین کودکان به استفاده از ماسک با وجود این محصولات ترغیب می شوند. بهتر است بیش از چهار ساعت، از ماسک های سه بعدی در اماکن سرپوشیده خصوصا برای کودکان استفاده نکنید. این کار می تواند باعث ایجاد مشکلات تنفسی شود. این به معنای عدم استفاده از ماسک نیست. بلکه فرد باید حتما بعد از این زمان ماسک خود را تعویض کند. برخی از این محصولات قابل شستشو هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت کالا اندیش مایسا مراجعه کنید.

 

برچسب ها:
نوشتن دیدگاه