ماسک تنفسی قابل شستشو دیجی کالا

در سال های گذشته استفاده از ماسک تنفسی قابل شستشو، چندان مرسوم و معمول نبوده است. اما با توجه به کمبود ماسک در دوران کرونا بسیاری از افراد به فکر شستشوی ماسک و استفاده چند باره از آن افتادند. بهتر است بدانید که اغلب ماسک‌ های تنفسی از جنس ملت بلون هستند و با شست و شو قابلیت فیلتراسیون خود را از دست می ‌دهند. ملت بلون جنس مخصوصی است که به رطوبت حساس بوده و در صورت شستشو ایمنی خود را از دست می دهد. بنابراین اگر به فکر خرید ماسک قابل شستشو افتادید حتما این مسئله را مد نظر قرار دهید. در این دوران ارائه ماسک تنفسی قابل شستشو غیر استاندارد و استاندارد در دیجی کالا و بسیاری فروشگاه های دیگر به وفور دیده شده است. سایت مایسا مدیکال معتبرترین سایت فروش انواع ماسک، با کیفیت عالی است.

 چرا بهتر است ماسک تنفسی قابل شست و شو را به جای دیجی کالا از یک فروشگاه تخصصی بخرید؟


چرا بهتر است ماسک تنفسی قابل شست و شو را به جای دیجی کالا از یک فروشگاه تخصصی بخرید؟


همانطور که گفته ایم ماسک های تنفسی که از جنس ملت بلون تولید شده اند، با کوچکترین رطوبت، خاصیت فیلتراسیون خود را از دست می دهند. به همین جهت نیز حتما ماسک تنفسی قابل شستشو را به جای دیجی کالا از یک فروشگاه تخصصی بخرید تا از قابل شستشو بودن آن اطمینان خاطر داشته باشید و پس از شستشوی ماسک مجدد حالت فیلتراسیون آن باقی بماند و از بین نرود. البته متخصصین معتقدند که در بسیاری از موارد، حالت فیلتراسیون ماسک های یکبار مصرف و چندبار مصرف با رطوبت به صورت کامل از بین میرود و تنها ماسکی که حالت ایمنی آن در برابر شستشو تغییر نمی کند ماسک های پارچه ای هستند. این نظریه توسط برخی دیگر از فعالان پزشکی و بهداشت رد شده است. در هر صورت ماسک های قابل شستشو در فروشگاه های معتبر، از جمله آنلاین شاپ مایسا موجود هستند، که شما می توانید در صورت تمایل برای خرید آن ها اقدام کنید.

 چرا بهتر است ماسک تنفسی قابل شست و شو را به جای دیجی کالا از یک فروشگاه تخصصی بخرید؟


خرید انواع ماسک پارچه ای از مایسا


شما نیز می توانید به منظور خرید ماسک قابل شستشوی پارچه ای از طریق فروشگاه بزرگ مایسا اقدام نمایید و این محصول را در رنگ بندی های مختلف و در حجم های گوناگون خریداری نمایید. خرید انواع ماسک پارچه ای و سایر ماسک ها، از این وب سایت فروشگاهی به صورت عمده نیز امکان پذیر شده است و شما می توانید خرید خود را به صورت عمده و در حجم های بالا با قیمت کاملا مناسب و عالی به صورت مستقیم و با دریافت تضمین کیفیت و اصالت، از این وب سایت فروشگاهی انجام دهید.

برچسب ها:
نوشتن دیدگاه