کدام بهتر است، ژل لوبریکانت بر پایه آب، روغن یا سیلیکون؟

ژل لوبریکانت نوعی روان کننده است که می تواند مشکل خشکی واژن را بر طرف کند. این ژل در سه نوع مختلف تحت عنوان ژل لوبریکانت بر پایه آب، بر پایه روغن و بر پایه سیلیکون تولید می شود. در اینجا قصد داریم به طور کامل با هر یک از انواع ژل لوبریکانت آشنا شویم و موارد مصرف هر یک را معرفی نماییم. با ما در این مقاله از سایت فروشگاهی مایسامد همراه باشید.


مقایسه انواع ژل لوبریکانت و انتخاب آگاهانه


ژل های لوبریکانت متناسب با نیاز افراد در انواع مختلفی تولید می شوند. گستردگی انواع ژل لوبریکانت، افراد را دچار سردرگمی می کند و انتخاب را دشوارتر می کند. با مقایسه انواع ژل لوبریکانت و بررسی مزایا و معایب هر ژل می توان انتخاب سنجیده تری انجام داد. در تبادل نظر ژل لوبریکانت نی نی سایت با انواع ژل لوبریکانت آشنا شوید و انتخاب آگاهانه ای داشته باشید. ما در ادامه کلیه مزایا و معایب هر نوع ژل را بررسی می کنیم. برای کسب اطلاعات در این زمینه با ما همراه باشید.

 موارد مصرف ژل لوبریکانت بر پایه آب


موارد مصرف ژل لوبریکانت بر پایه آب


ژل های لوبریکانت بر پایه آب پر طرفدار ترین نوع روان کننده هستند. این ژل در دو نوع گلیسیرین دار و بدون گلیسیرین تولید می شوند. ژل های حاوی گلیسیرین به صورت طعم دار با مزه شیرین تولید می شوند اما ژل های بدون گلیسیرین مزه تلخی دارند.
ژل لوبریکانت بر پایه آب یکی از پر مصرف ترین نوع روان کننده می باشد. این روان کننده به دلیل اینکه ساختاری مشابه با ترشحات واژن دارد، برای افرادی که از خشکی واژن رنج می برند، انتخاب مناسبی می باشد. افرادی که از چرب و چسبناک شدن محیط واژن بیزار هستند بهتر است از ژل های بر پایه آب از نوع بدون گلیسیرین استفاده کنند. در ترکیبات ژل های حاوی گلیسیرین از شکر به عنوان شیرین کننده استفاده می شود. به همین دلیل پس از مدتی، محیط واژن را چسبناک می کنند.
مزایای ژل لوبریکانت بر پایه آب
1- قدرت روان کنندگی بالا
1- ماندگاری زیاد
2- ضد حساسیت
3- مکان شستشوی آسان با آب
4- عدم ایجاد لکه بر روی ملحفه
معایب ژل های لوبریکانت بر پایه آب
1- خشکی و چسبناک شدن سریع ژل
2- احتمال بروز عفونت در ژل های حاوی گلیسیرین
3- وجود طعم تلخ در ژل های بدون گلیسیرین

در صورتی که خواهان کسب اطلاعات بیشتر درباره طرز استفاده از ژل لوبریکانت محلول در آب هستید ما را در مایسا همراهی کنید.

 موارد مصرف ژل لوبریکانت بر پایه روغن


موارد مصرف ژل لوبریکانت بر پایه روغن


ژل های بر پایه روغن، نوعی دیگر از این روان کننده هستند که با روغن طبیعی یا مصنوعی تولید می شوند. ژل لوبریکانت بر پایه روغن طبیعی با کره نارگیل، آوکادو، زیتون و سایر روغن های طبیعی ساخته می شود. اما ژل های بر پایه روغن مصنوعی با روغن وازلین یا روغن های معدنی ساخته می شوند.
ژل لوبریکانت بر پایه روغن برای افرادی که به ماساژ علاقمند هستند، گزینه مناسبی است. این روان کننده را می توان برای ماساژ آلت تناسلی استفاده کرد و آن را برای انواع وسایل جنسی به کار برد.
مزایای ژل لوبریکانت بر پایه روغن
1- مناسب برای ماساژ اندام تناسلی
2- بی خطر برای محیط واژن و دهان
معایب ژل های لوبریکانت برپایه روغن
1- تخریب کننده کاندوم های لاتکس
2- امکان پارگی کاندوم
3- امکان ایجاد لکه بر روی ملحفه
4- امکان التهاب و عفونت واژن

 موارد مصرف ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون

موارد مصرف ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون


ژل های لوبریکانت بر پایه سیلیکون برای افرادی که روابط طولانی مدت دارند، گزینه مناسبی می باشد. ماندگاری این روان کننده به گونه ای است که در حین رابطه نیازی به استفاده مجدد از آن نیست. این روان کننده برای افرادی که از چسبناک شدن محیط واژن بیزار هستند، مناسب نمی باشد.
ژل های لوبریکانت بر پایه سیلیکون، نوع دیگری از روان کننده هستند که در ساختار خود، ترکیباتی از سیلیکون دارند. این ژل ماندگاری بسیار بالایی نسبت به سایر ژل ها دارد. افرادی که رابطه طولانی مدت دارند می توانند از این ژل استفاده کنند.
مزایای ژل های لوبریکانت بر پایه سیلیکون
1- ماندگاری بسیار بالا
2- ضد حساسیت
3- عدم نیاز به استفاده مجدد در حین رابطه
4- امکان استفاده همراه با کاندوم لاتکس
5- امکان استفاده در زیر دوش آب گرم
معایب ژل های لوبریکانت بر پایه سیلیکون
1- شستشوی سخت همراه با صابون
2- تجزیه شدن سایر وسایل سیلیکونی
3- چسبناک شدن
در پایان باید گفت برای انتخاب یک ژل روان کننده مناسب ابتدا باید نیاز های خود را مشخص کنید و روان کننده ای را انتخاب کنید که کاملا متناسب با نیازهای شما باشد. با این کار رضایت بیشتری از انتخاب خود خواهید داشت و رابطه بهتری را نیز تجربه خواهید کرد. شما می توانید ژل لوبریکانت را از سایت هایی چون دیجی کالا و... بخرید، اما بدانید که قیمت ژل لوبریکانت دیجی کالا به صرفه نیست و به جای خرید از این چنین سایت ها بهتر است از فروشگاه هایی خرید کنید که کار اصلی آن ها فروش لوازم بهداشتی باشد. قیمت ژل لوبریکانت در چنین فروشگاه هایی به صرفه تر است. فروشگاه اینترنتی مایسامد، در فراهم کردن کلیه نیازهای مشتریان خود، در زمینه لوازم بهداشتی-پزشکی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تمامی تلاش خود را کرده است. در این سایت فروشگاهی با خیال راحت از کیفیت و قیمت محصولات، خرید فرمایید.

نوشتن دیدگاه