ژل لوبریکانت پلی ژل برای چیست؟

ژل لوبریکانت پلی ژل، محصولی است که به عنوان روان کننده در رابطه جنسی مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که دچار خشکی واژن هستند می تواند با استفاده از این ژل رطوبت بیشتری به محیط واژن وارد کنند. این ژل به صورت کاملا شفاف، بدون بو و محلول در آب تولید شده است. بنابراین احساس سبکی و آرامش بیشتری پس از استفاده از آن خواهید داشت و دیگر شاهد اثرات چربی نخواهید بود.
ژل لوبریکانت پلی ژل شباهت بسیار بالایی به ترشحات طبیعی واژن دارد و در ترکیبات آن هیچ گونه ماده الکلی، نمکی و مواد رنگی استفاده نشده است. بنابراین سازگاری لازم را با دستگاه تناسلی خواهد داشت و موجب بروز حساسیت های پوستی نمی شود.
یکی دیگر از کاربردهای این ژل، هنگام انجام معاینات زنانه می باشد. برخی از معاینات زنانه با احساس سوزش و درد، همراه می باشد. با وجود ژل لوبریکانت می توان هنگام معاینات زنانه، سوزش و درد را به حداقل ممکن رساند. با قرار گرفتن این ژل بر روی وسایل معاینه، آسیبی به آن ها وارد نمی شود. بنابراین با اطمینان خاطر می توان از آن استفاده کرد. در تبادل نظر ژل لوبریکانت نی نی سایت می توانید با این ژل روان کننده آشنا شوید. در ادامه این مقاله از فروشگاه اینترنتی مایسامد، به بررسی ژل لوبریکانت پلی ژل پرداخته ایم، همراه ما باشید.

ژل لوبریکانت polygel چیست


ژل لوبریکانت polygel چیست


ژل لوبریکانت Polygel علاوه بر خاصیت روان کنندگی دارای خاصیت رطوبت رسانی نیز می باشد و به خوبی می تواند PH واژن را تنظیم کند. در برخی از جراحی ها، لیزرهای درمانی و هنگام گرفتن نوار مغز و قلب نیز معمولا از این ژل استفاده می شود. با استفاده از ژل لوبریکانت هیچ گونه آسیبی به بافت واژن وارد نمی شود و پس از مقاربت به راحتی می توان آن را با آب شست. ژل لوبریکانت با ضد عفونی کردن محیط واژن می تواند از بروز برخی از عفونت ها جلوگیری کند. بنابراین با اطمینان خاطر می توان از ان استفاده کرد.
برخی از ژل های لوبریکانت بر پایه روغن تولید می شوند. این نوع از ژل ها با وجود روان کنندگی، چندان مناسب نیستند. به دلیل اینکه روغن موجود در ترکیبات آن ها می تواند PH واژن را تغییر دهد و زمینه رشد برخی از باکتری ها را فراهم کنند. بنابراین توصیه متخصصان همواره بر این است، که تنها از ژل های لوبریکانت بر پایه آب استفاده شود. در ترکیبات برخی از ژل های لوبریکانت از گلیسرین نیز استفاده شده است. با وجود اینکه گلیسرین ماده حساسیت زایی نمی باشد اما بهتر است افرادی که مبتلا به عفونت های مخمری هستند، ژل های محتوی گلیسرین را استفاده نکنند.

کاربردهای ژل لوبریکانت پلی ژل

کاربردهای ژل لوبریکانت پلی ژل


اغلب بانوان برای معاینات دوره ای خود با مشکل مواجه هستند و از بروز درد و سوزش، احساس ناراحتی می کنند. با وجود ژل لوبریکانت پلی ژل، هنگام معاینه با پروب، میزان اصطکاک دستگاه با بدن بیمار به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند. بنابراین پروب به صورت روان تری حرکت خواهد کرد و بیمار احساس درد و ناراحتی نخواهد داشت.
این ژل به صورت تیوب های درب دار، در داروخانه ها و وب سایت های فروش محصولات بهداشتی موجود می باشد. حجم 85 گرمی لوبریکانت به گونه ای است که چندین بار می توان از آن استفاده کرد. برای استفاده از این ژل باید مقدار کمی از آن را به صورت موضعی بر روی محل مورد نظر قرار دهید. دقت داشته باشید که ژل لوبریکانت را هرگز بر روی زخم های باز قرار ندهید و آن را فقط برای استعمال خارجی استفاده کنید.
در پایان باید گفت با استفاده از ژل لوبریکانت پلی ژل می توان در روابط زناشویی احساس بهتری را تجربه کرد و از دردهای مقاربتی تا حد زیادی پیشگیری کرد. علاوه بر این PH واژن را نیز در حالت طبیعی خود حفظ کرد. با این کار احتمال رشد باکتری ها در این محیط کاهش می باید. حال که با کاربرد ژل لوبریکانت آشنا شدید، می توانید این محصول کاربردی را از فروشگاه هایی چون کالا اندیش مایسا بخرید. این را بدانید که قیمت ژل لوبریکانت دیجی کالا بالا است و تضمینی برای کیفیت آن وجود ندارد، پس از فروشگاه های معتبر عرضه لوازم بهداشتی چون کالا اندیش مایسا با اطمینان کامل ژل لوبریکانت پلی ژل بخرید. 
در مایسامد انواع ژل لوبریکانت با کیفیت بالا و قیمتی بسیار مناسب و البته تنوع بسیار بالایی از محصولات بهداشتی-پزشکی موجود است.

 

نوشتن دیدگاه