بهترین مارک ژل لوبریکانت

تحقیقات نشان داده است که خانم ها در هنگام نزدیکی و رابطه در صورت خشکی واژن با درد زیادی مواجه می شوند. گاهی اوقات به صورت طبیعی میزان مناسب رطوبت در واژن ایجاد نمی شود و باید از محصولاتی مانند ژل های لوبریکانت استفاده کرد. این فرآورده به عنوان بهبود دهنده کیفیت رابطه جنسی در انواع مختلفی در بازار موجود است. حتما این سوال برای شما مطرح است که بهترین مارک ژل لوبریکانت کدام است؟ برای آشنایی با این بهترین نمونه از این محصولات در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین مارک ژل لوبریکانت

 

بهترین مارک ژل لوبریکانت بر پایه آب

برای اطلاع از بهترین مارک ژل لوبریکانت می توانید در تبادل نظر ژل لوبریکانت نی نی سایت از بهترین مارک های تولید کننده ژل لوبریکانت مطلع شوید. به جرات می توان گفت که بهترین نوع ژل های لوبریکانت فرآورده های محلول در آب هستند؛ زیرا این نوع ژل ها به همراه کاندوم نیز استفاده می شوند. همچنین ژل های لوبریکانت بر پایه آب قیمت مناسب تری نسبت به سایر نمونه های موجود در بازار دارند. این محصولات علاوه بر امکان تهیه آسان از تمام داروخانه های کشور به راحتی نیز از روی بدن پاک می شوند. شاید تنها نقطه ضعف ژل های روان کننده محلول در آب خشک شدن زود هنگام آن ها باشد که این مسئله را نیز می توان با مصرف مجدد آن روی بدن حل کرد. از ژل آمیزشی زرد روان کننده ایموشن به عنوان بهترین مارک ژل لوبریکانت بر پایه آب نامبرده می شود. این محصول به دلیل ساختار مبتنی بر آب و گلیسیرین خود عمل دخول را در حین رابطه جنسی آسان می سازد. همچنین ژل ایموشن با ایجاد رطوبت مورد نیاز ناحیه تناسلی مشکل خشکی واژن را برطرف می کند. این نوع روان کننده علاوه بر بوی مطبوع خود خاصیت آنتی باکتریال نیز دارد. این ویژگی با از بین بردن باکتری های جمع شده در ناحیه خصوصی بدن مانع از ایجاد عفونت در بدن می شود. یکی دیگر از ژل های روان کننده لوبریکانت رازک نام دارد. این نوع ژل نیز بر پایه آب تشکیل شده و همچنین دارای خواص آنتی باکتریال است. این ژل بدون بو در کنار بهبود مشکل خشکی واژن باعث هیچگونه حساسیتی در بدن نمی شود. یکی از موارد کاربرد این محصول استفاده از آن در حین معاینات واژن است. این ژل کمک می کند که عمل معاینه برای بانوان دردناک نباشد. عدم باقی گذاشتن اثر چربی روی بدن و لباس نیز از دیگر مشخصات این محصول به شمار می رود.

بهترین مارک ژل لوبریکانت بر پایه آب

بهترین مارک ژل لوبریکانت نی نی سایت

بر طبق نظرسنجی های صورت گرفته بهترین مارک ژل لوبریکانت نی نی سایت روان کننده های محلول در آب هستند. دلیل این انتخاب آن است که این نوع ژل های پرکاربرد به همراه کاندوم های مختلف از نوع لاتکس یا غیر لاتکس استفاده می شوند. لازم به ذکر است که این نوع روان کننده های بر پایه آب منجر به پارگی کاندوم در طول رابطه نمی گردند. همچنین این نوع ژل ها در مارک های مختلف به واسطه عدم تغییر PH واژن آسیبی به بدن وارد نمی کنند.

بهترین مارک ژل لوبریکانت نی نی سایت

کدام ژل لوبریکانت بهتر است؟

یکی از مسائل مهم زناشویی کیفیت رابطه جنسی بین آن ها است. گاهی اوقات خانم ها در اثر عوامل مختلفی مانند سیگار کشیدن، یائسگی، کمبود آب در بدن، تغییرات هورمونی و بسیاری موارد دیگر دچار خشکی واژن می شوند. این مسئله درد زیادی را در حین رابطه جنسی برای خانم ها به همراه دارد. استفاده از بهترین مارک ژل لوبریکانت یکی از راه های رفع این مشکل محسوب می شود. این محصولات با لیز کردن و تامین رطوبت واژن باعث افزایش تحریک و لذت دو طرف رابطه می گردند. در نتیجه این فرآورده با بهبود رابطه جنسی آرامش روانی زن و شوهر را در پی دارد. انواع مختلفی از روان کننده های جنسی مانند ژل های بر پایه روغن، محلول در آب و ژل های بر پایه سیلیکون وجود دارد. همچنین نمونه های روان کننده های ترکیبی نیز در بازار یافت می شوند. هر یک از این محصولات مزایا و معایب خاص خود را دارند که باید بر حسب شرایط بدنی خود بهترین گزینه را برگزینید. در کل ژل های لوبریکانت بر پایه آب را می توان به عنوان پرکاربردترین روان کننده ها نام برد. برای مثال ژل های آمیزشی بر پایه روغن ممکن است که موجب پاره شدن کاندوم شوند که این مشکل در نمونه های محلول در آب وجود ندارد. همچنین محصولات روغنی روی ملحفه و لباس باقی می مانند و تمیز کردن آن ها دشوار است. شما می توانید ژل لوبریکانت را فروشگاه هایی چون دیجی کالا و ... بخرید ، اما بدانید که قیمت ژل لوبریکانت دیجی کالا بالا است و به جای خرید از دیجی کالا از فروشگاه معتبری چون کالا اندیش مایسا بهترین مارک های ژل لوبریکانت را بخرید. کالا اندیش مایسا عرضه کننده انواع ژل لوبریکانت با قیمتی مناسب است.

نوشتن دیدگاه