نحوه استفاده از سرجی فیکس

استفاده از سرجی فیکس ها برای موارد متعدد و مشخصی متداول است. سرجی فیکس ها محصولاتی دارای انعطاف هستند و بافتی توری مانند دارند. کاربرد این محصولات بسته به نوع آن متفاوت است. استفاده از این محصول اغلب برای نگه داشتن پد یا بانداژ به کار می رود. مواد اولیه سرجی فیکس ها الیاف پلی امید و پلی اورتان است. این مواد باعث می شوند که در صورت استفاده، درون آن گرما یا تعریق ایجاد نشود. استفاده از سرجی فیکس ها محدود به زخم و مراقبت از آن نیست، بلکه می توان از آن ها در مواردی مانند دوران قاعدگی بانوان یا عمل های جراحی واژینال استفاده کرد. از سرجی فیکس ها برای نگه داشتن پوشاک افرادی که دچار کهولت سن یا بی اختیاری ادرار هستند نیز، استفاده می شود.
نحوه استفاده از سرجی فیکس با توجه به اینکه از کدام نوع است متفاوت است. این محصول در دو نوع بانداژی و پوشیدنی تولید می شود که در هر دو مورد شیوه استفاده از آن متفاوت است.

نحوه استفاده از سرجی فیکس مادرنحوه استفاده از سرجی فیکس مادر

سرجی فیکس مخصوص مادران به صورت پوشیدنی و در نوع شورتکس مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این محصول برای مادرانی که عمل سزارین و یا دیگر عمل های مربوط به واژینال انجام داده اند متداول است. به دلیل بافت توری جریان هوا به راحتی از این محصول عبور می کند و این امر به بهبود زخم ها کمک می کند. در دوران بعد از زایمان یا سزارین خانم ها می توانند از این محصول برای محکم و ثابت نگه داشتن پد و نوار بهداشتی استفاده کنند. استفاده از سرجی فیکس مخصوص مادران بسیار راحت است و مانند لباس زیر پوشیده می شود.
به دلیل بالا بودن حساسیت سرجی فیکس های مادران، باید الیاف به کار رفته در این محصول کاملا ضد حساسیت باشند و خاصیت کشسانی آن به گونه ای باشد که فرد هنگام استفاده از آن اذیت نشود.

نحوه استفاده از سرجی فیکس سر

نحوه استفاده از سرجی فیکس سر

سرجی فیکس سر در مواردی کاربرد دارد که فرد عمل های مربوط به مغز یا جمجمه را انجام داده باشد یا سر دچار شکستگی یا زخم و جراحت شده باشد، استفاده می شود. این وسیله به گونه ای طراحی و تولید شده است که بر روی سر بیمار کشیده می شود و تا گردن را پوشش می دهد. این محصول به راحتی پانسمان را بر روی سر نگه می دارد. نوع بافت و جنس این محصول باعث می شود که جریان هوا بتواند رد و بدل شود و به بهبودی زخم کمک می کند. سرجی فیکس ها را می توان در دو نوع ایرانی و خارجی در بازار خریداری کرد. برند های مطرح با ارائه جنس های مرغوب کمک شایانی به بهبود زخم مصرف کنندگان این محصول داشته اند.
در استفاده از سرجی فیکس سر، ابتدا در محل زخم بانداژ قرار گرفته و بعد به میزان لازم از سرجی فیکس برش داده و روی سر کشیده می شود.. سرجی فیکس بسیار نرم و سبک است و باعث ایجاد فشار در ناحیه سر نمی شود.

نحوه استفاده از سرجی فیکس اطفال

نحوه استفاده از سرجی فیکس اطفال

برای نگه داشتن پانسمان نوزادان از سرجی فیکس مخصوص نوزادان استفاده می شود. بدن نوزادان بسیار حساس است و برای بهبود زخم آن ها باید از محصولات کاملا استریل و بهداشتی استفاده کرد. اطفال و نوزادان ممکن است که در اثر جابه جایی با دست زدن به زخم باعث شوند که زخم عفونت کند یا عمل بهبودی به کندی انجام شود. به همین منظور استفاده از سرجی فیکس های مخصوص نوزادان بسیار توصیه می شود.
این محصول محل زخم اطفال را به خوبی می پوشاند. در صورت استفاده از سرجی فیکس با کیفیت نوزادان می توان مطمئن بود که اطفال آسیبی نمی بینند و حساسیتی برای آن ها ایجاد نمی شود. این نوع از سرجی فیکس ها با داشتن خاصیت کشسانی بالا بر روی محل زخم قرار می گیرند و به بهبود زخم نوزاد کمک می کنند.
در خرید انواع سرجی فیکس ها باید از فروشگاه ها و برند های معتبر خرید کرد. شرکت کالا اندیش مایسا مد به عنوان یکی از معتبر ترین ارائه دهندگان انواع سرجی فیکس های با کیفیت این امکان را برای خریدارن به وجود آورده است، تا بتوانند از میان برند های مطرح محصول مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش دهند.

نوشتن دیدگاه