معرفی شرکت های تجهیزات پزشکی زنان و زایمان

تشخیص و درمان بیماریهای زنان و زایمان نیازمند تامین پارامترهای گوناگونی نظیر برخورداری از تجهیزات با کیفیت و به روز، پزشک متبحر و کادر درمان با تجربه و فضای درخور و استاندارد است. کمبود هر یک از آیتم ها می تواند بر سطحی کیفی خدمات درمانی اثر سوء داشته باشد. از این رو بهتر است مسئولان مربوطه در این رابطه اهتمام ورزیده و با تهیه تجهیزات پزشکی ایده آل و دیگر مولفه ها، موانع موجود بر سر راه شبکه درمان را حذف نمایند.

شرکت های مختلفی در سطح کشور در زمینه عرضه تجهیزات و لوازم پزشکی زنان و زایمان فعالیت می کنند. این امر اگر چه دست مصرف کننده را برای تهیه اقلام مورد نیاز باز می کند اما امکان حضور افراد سودجو را نیز در این میان فراهم می کند. به همین علت لازم است که پیش از انجام هر گونه اقدامی در جهت خرید تجهیزات پزشکی، ابتدا مجوزهای شرکت مورد نظر و رزومه کاری ایشان مورد بررسی قرار گیرد. در صورتی که شرکت مربوطه تمام مجوزهای لازم را در اختیار داشت و توانسته بود رضایت مشتریان خود را جلب نماید، می تواند به عنوان یکی از مراجع فروش معتبر برای خرید  تجهیزات پزشکی زنان و زایمان در نظر گرفته شود. برای آشنایی با شرکت های تجهیزات پزشکی زنان و زایمان با کالا اندیش مایسا همراه باشید. 

شرکت تجهیزات پزشکی زنان و زایمان

معرفی شرکت های تجهیزات پزشکی زنان و زایمان

با یک جستجوی مختصر در گوگل با لیست بلند بالایی از شرکت هایی که در عرصه تامین و عرضه تجهیزات پزشکی زنان و زایمان فعالیت می کنند، رو به رو می شویم. برخی از معروف ترین این مجموعه ها عبارتند از: شرکت مایسا مدیکال، افرا طب گلسار، سدان مد، آسام طب، دوستکام و ... . 

در این لحظه با یک چالش بزرگ برای انتخاب شرکت مناسب برای خرید مواجه خواهیم شد. اینکه کدام شرکت بر دیگری برتری دارد و کدام شرکت برای اعتماد کردن و خرید مناسب تر است، ابهامی است که رهایی از آن کار آسانی نیست. لذا لازم است شاخص هایی را برای مقایسه شرکت های فعال مشخص نماییم. اولین شاخص قطعاً برخورداری از مجوزهای لازم برای فعالیت در این صنف است. یک سری از شرکت ها در این مرحله به راحتی حذف می شوند. چرا که کیفیت تجهیزات پزشکی تاثیر مستقیم بر خدمات ارائه شده دارد و استفاده از اقلام بی کیفیت و تقلبی می تواند جان بیماران را با مخاطره مواجه سازد. لذا خرید از شرکت های بدون مجوز، کار نادرستی خواهد بود.

داشتن کادری با تجربه و متخصص می تواند به عنوان شاخص بعدی در نظر گرفته شود. چرا که حضور این افراد در مجموعه و انجام کنترل های لازم می تواند ضامن ارائه محصولات اصل و با کیفیت شود. شاخص سوم ارائه تجهیزات درجه یک در شرکت است. قطعا مجموعه هایی که سلامتی افراد جامعه را در اولویت کاری خود قرار می دهند، قابل اعتمادتر می باشند.

قیمت های درخواستی را می توان به عنوان شاخص چهارم عنوان کرد. برخی از شرکت هایی که در مراحل قبلی هم رتبه شناخته شده اند، با لحاظ کردن این شاخص دچار نا ترازی می شوند و به همین ترتیب می توان شرکت منتخب را برای تهیه تجهیزات پزشکی زنان و زایمان برگزید. 

معرفی شرکت های تجهیزات پزشکی زنان و زایمان

مایسا شرکت تجهیزات پزشکی زنان و زایمان

یکی از خوشنام ترین و معروف ترین شرکت هایی که در عرضه توزیع تجهیزات پزشکی زنان و زایمان فعالیت می کنند، شرکت کالا اندیش مایسا است که از سال 1391 فعالیت خود را آغاز نموده است. توزیع گسترده اقلام پزشکی با قیمت مناسب و منصفانه از ابتدا در دستور کار این مجموعه قرار داشته است و مایسا با نام تجاری کارومد توانسته است با ارائه خدمات با کیفیت و در زمان کوتاه رضایت مندی مشتریان خود را با احترام به حقوق آنان به دست آورد. مشتری مداری یکی از اصول اصلی مایسا مدیکال است که تمام پرسنل به آن پایبند هستند. این شرکت در تلاش است تا با برخورداری از کادری متخصص و پیش بینی نیاز آینده بازار تجهیزات پزشکی، لوازم مورد نیاز را در زمان به هنگام آماده سازی و ارائه نماید تا خدمات رسانی به هموطنان با اختلال رو به رو نشود.

کلام آخر

مایسا با اخذ قرار داد با شرکت های تولید کننده به نام ایرانی و خارجی همواره بهترین محصولات ممکن را تامین و ارائه می نماید. لذا مسئولان و متولیان بخش خرید تجهیزات پزشکی می توانند با خاطری آسوده به این مرکز فروش مراجعه نموده و به روزترین تجهیزات دنیا را برای مرکز درمانی خود خریداری نمایند.

 

نوشتن دیدگاه