قیمت ژل لوبریکانت بر پایه آب

قیمت ژل لوبریکانت بر پایه آب نسبت به ژل‌های بر پایه روغن یا سیلیکون لوبریکانت کمتر است. عوارض آن هم کمتر است! از این رو بسیاری از این ژل‌ها استفاده می‌کنند. اما کاربرد ژل‌های لوبریکانت چیست؟ آیا استفاده از ژل لوبریکانت در دوران بارداری و شیردهی مشکل دارد؟ بهترین مرکز خرید ژل لوبریکانت کجاست؟ پاسخ تمام این سوالات در کنار مطالب مفید‌تری درباره این ژل‌ها را در این مقاله از مایسامد خواهید خواند. پس با ما همراه بمانید. ژل لوبریکانت (Lubricant Gel) یکی از محصولات بهداشتی است که هر جا نیاز به روان کننده داشته باشیم از آن استفاده می‌کنیم.
این محصول در انواع مختلف با کاربردهای گوناگون در بازار موجود است. یکی از انواع ژل لوبریکانت، ژل لوبریکانت بر پایه آب است. مشهور‌ترین کاربرد این ژل‌ها، در رابطه جنسی است. خشکی واژن یکی از بیماری‌های بانوان است که رابطه جنسی را برای آن‌ها دردناک می‌کند. به طور میانگین از هر سه نفر یک خانم به خشکی واژن مبتلاست. استفاده از ژل‌های لوبریکانت بر پایه آب می‌تواند روان کننده خوبی برای از بین بردن خشکی واژن باشد. معاینه واژن بانون به طور معمول دردناک است. ماما یا پزشک زنان و زایمان می‌داند یکی از راه‌های کاهش این درد، استفاده از ژل‌های لوبریکانت است. این ژل نه تنها درد را کاهش می‌دهد، بلکه معاینه را ساده‌تر و دقیق‌تر می‌کند. به طوری که امروزه در اکثر مطب‌ها از این ژل استفاده می‌شود.

ژل لوبریکانت بر پایه آب

ژل لوبریکانت بر پایه آب

ژل‌های لوبریکانت بر پایه آب در دیگر قسمت‌های علم پزشکی نیز به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند. دستگاه‌هایی که برای تشخیص سنگ کلیه اختراع شده‌‌اند یا حتی دستگاه سونوگرافی از جمله کاربردهای این ژل شگفت انگیز در دنیای پزشکی به شمار می‌رود. جالب است بدانید ژل لوبریکانت بر پایه آب نسبت به سایر ژل‌های لوبریکانت مزایای بسیاری دارد. این ژل‌ها شست و شوی ساده‌تری دارند. مواد تشکیل دهنده متفاوت آن‌ها موجب شده برای پوست مفید‌تر واقع شوند. از سوی دیگر هنگام استفاده از این محصولات خبری از حساسیت نخواهد بود. قیمت ژل لوبریکانت بر پایه آب نسبت به دیگر انواع لوبریکانت مناسب‌تر است.
به یاد داشته باشید در دوران بارداری یا شیردهی نیز می‌توان از ژل‌های لوبریکانت استفاده کرد. البته ژل‌های روغنی و سیلیکونی احتمال حساسیت بیشتری دارند. از این رو برخی پزشکان توصیه می‌کنند از این ژل‌ها استفاده نکنید. همچنین احتمال انتقال بیماری‌های باکتریایی و ویروسی در لوبریکانت‌های بر پایه آب کمتر است. از این رو اگر تمایل دارید در دوران بارداری از این ژل‌ها استفاده کنید، حتما، نوع بر پایه آب آن را انتخاب کنید. لوبریکانت‌ها در کنار مزایایی که دارند، معایبی را نیز به همراه می‌آورند. اگر از ژل‌های لوبرکانت مبتنی بر روغن استفاده کنید، احتمال جا ماندن کاندوم در رحم بیشتر می‌شود.
اما اگر از ژل‌های مبتنی بر آب بهره ببرید، سرعت خشک شدن ژل بیشتری را تجربه می‌کنید. از این رو بهتر است ابتدا با دانستن اینکه به چه محصولی نیاز دارید اقدام به خرید کنید. فراموش نکنید در این ژل‌ها تلاش می‌شود از موادی استفاده کنند که عارضه کمتری داشته باشند. در صورتی که از تاریخ انقضای این محصولات گذشته باشد یا از مواد اولیه خوبی در تولید آن‌ها استفاده نشود، نمی‌توان اطمینان داشت این ژل‌ها عارضه نداشته باشند.

مایسا عرضه انواع ژل لوبریکانت بر پایه آب
قیمت ژل لوبریکانت بسته به اینکه از کدام نوع، شرکت و برند باشد متفاوت است. برای مثال ژل تولید شده توسط برند پلی ژل با ژل‌های برند بکر در قیمت و مواد تشکیل دهنده متفاوت اند. برند توزیع کننده نیز تاثیر به سزایی روی قیمت محصولات پزشکی دارد. ژل لوبریکانت نیز یکی از محصولات پیراپزشکی است که در مایسامد ارائه می‌شود

مایسا عرضه انواع ژل لوبریکانت بر پایه آب

اینکه بدانید ژل لوبریکانت موردنیاز مجموعه خود را از کجا به صورت عمده خریداری کنید، از اهمیت بالایی برخوردار است. مراکز فروش عمده به صورت مستقیم از کارخانه‌ها این محصولات را تهیه و در اختیار شما قرار می‌دهند. از این رو قیمت ژل لوبریکانت بر پایه آب در مراکز فروش عمده مناسب‌تر است. کالا اندیش مایسا یکی از شرکت‌های نام آشنا در عرصه محصولات بهداشتی است. این مجموعه با سال‌ها سابقه آماده ارائه انواع محصولات بهداشتی از جمله انواع ژل لوبریکانت، تجهیزات پزشکی داروخانه، تجهیزات آزمایشگاههای پزشکی، البسه بیمارستانی و… می‌باشد.
ارائه خدمات و محصولات در کمترین زمان ممکن و با بیشترین کیفیت تخصص مایساست. این مجموعه دارای پرداخت مطمئن و پشتیبانی قابل اعتماد است. از همه این‌ها که بگذریم، خدمات مشاوره رایگان و خرید ساده چیزی نیست که بتوان از آن‌ها گذشت. برای خرید از این مجموعه کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید یا از طریق سایت اقدام کنید. ما آماده ارائه بهترین‌ها به شما عزیزان هستیم.

نوشتن دیدگاه