ژل سونوگرافی برای رابطه

ژل سونوگرافی برای رابطه مزایای بسیاری به همراه دارد. از جلوگیری و درمان خشکی واژن گرفته تا افزایش مدت زمان رابطه را می‌توان به عنوان مزایای استفاده از این محصول بیان کرد. با این حال تمام این‌ها زمانی ممکن است که از ژل با کیفیت استفاده کنید. پیشنهاد ما، مایسامد است. این مجموعه انواع ژل سونوگرافی برای رابطه را با بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه می‌کند.

آیا ژل سونوگرافی برای رابطه قابل استفاده است؟

در یک پاسخ کلی می‌توان گفت بله ژل سونوگرافی برای رابطه قابل استفاده است. ژل سونوگرافی نیز در دسته ژل‌های لوبرکانت قرار می‌گیرد. این ژل‌ها به درمان خشکی واژن کمک شایانی می‌کنند. همچنین درد نزدیکی را برای بانوان بهبود می‌بخشند. به طور کلی ژل‌های لوبرکانت انواع مختلفی دارند. برخی از این ژل‌ها دارای پایه آب هستند. ژل سونوگرافی از این دسته است. این ژل‌ها با کاهش اصطحکاک حین رابطه، نزدیکی را برای بانوانی که دچار خشکی واژن هستند ساده‌تر می‌کنند. همچنین دارای خواصیت روان کنندگی هستند. این بدان معنی است که از پاره شدن کاندوم جلوگیری می‌کنند.
از انواع دیگر ژل‌های لوبریکانت می‌توان به ژل‌های برپایه روغن و بر پایه سیلیکون اشاره کرد. در انتهای این مقاله بیشتر درباره این ژل‌ها خواهید دانست. با این حال توجه داشته باشید هر کدام از انواع این ژل‌ها برای دسته‌‌ای از بانوان مناسب هستند. بهتر است بهترین ژل برای خود را انتخاب کنید. ژل سونوگرافی از مواد مختلفی تهیه شده است. گلیسیرین یکی از مهم‌ترین بخش‌های این ژل به شمار می‌رود. عمده کاربرد گلیسیرین صابون‌های صورت و نرم کننده هاست. اما زمانی که گلیسیرین درون این ژل به واژن می‌رسد، آن را مرطوب و نرم می‌کند.

آیا ژل سونوگرافی برای رابطه قابل استفاده است؟
طبیعی است زمانی که خشکی واژن از بین برود، درد در رابطه کاهش می‌یابد. با کاهش درد، لذت همسران بیشتر می‌شود. لذت بیشتر نیز به معنی افزایش مدت زمان رابطه می‌شود. از سوی دیگر فرآیند ارگاسم را در بانوان بهتر و طولانی‌تر می‌کند. تنوع در رابطه جنسی از اهمیت بالایی برخوردار است. بسیاری از بانوان به دلیل خشکی واژن نمی‌توانند بسیاری از پوزیشن‌های تازه را به کار بگیرند. با استفاده از ژل سونوگرافی، خشکی واژن درمان می‌شود. روان کنندگی این ژل امکان استفاده از پوزیشن‌های نو را در رابطه به وجود می‌آورد.
ترکیبات ژل‌های لوبرکانت طوری است که می‌تواند رابطه سالم‌تری به وجود بیاورد. اما ژل سونوگرافی حاوی موادی است که می‌تواند برای آقایان نیز مفید باشد. به یاد داشته باشید هر دو طرف رابطه باید لذت کافی را ببرند. این ژل‌ها می‌توانند باعث تاخیر در انزال آقایانی که دچار زودانزالی هستند نیز بشوند. بانوان باردار محدودیت‌های مختلفی برای برقراری رابطه دارند. بسیاری از پزشکان توصیه می‌کنند از این ماده هنگام بارداری استفاده نشود. اما به طور کلی چون این ژل تنها برای روان کردن واژن کاربرد دارد، بانوان باردار نیز می‌توانند هنگام رابطه از فواید شگفت انگیز این ماده بهره مند شوند.

ژل لوبریکانت برای رابطه

همانطور که اشاره کردیم، ژل‌های لوبرکانت دارای انواع مختلفی هستند. ژل‌های سونوگرافی که در دسته ژل‌های بر پایه آب قرار می‌گیرند، ژل‌های بر پایه روغن، ژل‌های برپایه سیلیکون و ژل‌هایی که از مواد طبیعی ساخته شده اند. طبیعی است که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

 ژل لوبریکانت برای رابطه

ژل‌های بر پایه روغن معمولاً از روغن نارگیل، ویتامین E و وازلین استفاده می‌کنند. این ژل‌ها فواید بسیاری دارند اما دو عیب بزرگ دارند که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. یکی اینکه ژل‌های بر پایه روغن پس از اولین استفاده به سادگی پاک نمی‌شوند. دوم اینکه این ژل‌ها نسبت به انواع دیگر ژل لوبرکانت حساسیت بیشتری ایجاد می‌کنند.
ژل‌های بر پایه لوبرکانت غلظت، دوام و روان کنندگی بیشتری نسبت به دیگران دارند. اما این ژل‌ها نیز پس از رابطه به سادگی پاک نمی‌شوند. از این رو احتمال ابتلا به یبماری‌های مقاربتی را افزایش می‌دهند. اگر به مواد مورد استفاده در سایر ژل‌های لوبرکانت حساسیت دارید، از ژل‌های طبیعی استفاده کنید. این ژل‌ها از مواد طبیعی ساخته شده اند. اما استفاده همزمان از کاندوم می‌تواند موجب پارگی کاندوم شود.
ژل‌های لوبرکانت دارای انواع مختلفی هستند. ژل‌های سونوگرافی یکی از این ژل‌ها هستند. ژل سونوگرافی برای رابطه دوام و لذت به همراه دارد. خشکی واژن را درمان می‌کند و از پارگی کاندوم جلوگیری می‌کند. با این حال قیمت بالایی دارد. اگر شما هم تمایل دارید از این محصولات استفاده کنید بهتر است آن‌ها را از یک مکان معتبر سفارش دهید. پیشنهاد ما کالا اندیش مایسا است. کافی است زمانی که وارد سایت این مجموعه می‌شوید، ژل سونوگرافی برای رابطه مد نظر خود را انتخاب کنید. باقی کارها را به کارشناسان ما بسپارید.

نوشتن دیدگاه