شرکت تجهیزات پزشکی

آیا به دنبال پیدا کردن بهترین شرکت تجهیزات پزشکی هستید که کالاهای خود را از برندهای مطرح انتخاب می‌کنند؟ امروزه شرکت‌های زیادی در زمینه تولید تجهیزات پزشکی، واردات و فروش آن‌ها فعالیت دارند، بنابراین انتخاب از میان آن‌ها اندکی دشوار است. ما در این مقاله از کالا اندیش مایسا چند مورد از برترین شرکت‌های لوازم پزشکی را معرفی کرده‌ایم.
این شرکت‌ها نقش موثری در جامعه پزشکی ایفا می‌کنند. چرا که هر چقدر کیفیت تولیدات آن‌ها بیشتر باشد، مطمئنا کلینیک‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها خدمات موثرتری را ارائه خواهند کرد.

معرفی شرکت های تجهیزات پزشکی

بهترین شرکت‌های تولید تجهیزات پزشکی ویژگی‌هایی مانند قیمت معقول، امکانات مناسب و محصولاتی با کیفیت بالا دارند. همچنین این مجموعه‌ها مجوزهای رسمی فعالیت در این حوزه را دارند.
شرکت افرا طب گلسار
یکی دیگر از شرکت‌هایی که در زمینه ارائه خدمات تخصصی بازرگانی کالا و تجهیزات پزشکی شرکت افرا طب گلسار است. این مجموعه بیش از 35 سال سابقه کار در این حوزه را دارد و بدین ترتیب آماده ثبت سفارش افراد مختلف در زمینه‌های مربوطه در سراسر کشور است. این شرکت انواع تجهیزات پزشکی مصرفی، کالای پزشکی، خانگی، بیمارستانی و کلینیکی را به بازار عرضه می‌کند. 

معرفی شرکت های تجهیزات پزشکی
تجهیزات پزشکی آسام طب

شرکت تجهیزات پزشکی آسام طب فعالیت خود را از سال 95 در زمینه فروش و اجاره تجهیزات پزشکی شروع کرد. این شرکت برخلاف بسیاری از شرکت‌های دیگر رویکردی کاملا مدرن اتخاذ کرده است، یعنی این مجموعه از همان بدو شروع فعالیت خود اهمیت زیادی به فروش اینترنتی داده است. برخی از خدمات آسام طب به شرح زیر است:

  • اجاره لوازم و تجهیزات پزشکی برای مثال دستگاه اکسیژن‎ساز
  • تعمیر تجهیزات پزشکی به خصوص تعمیر دستگاه اکسیژن‌ساز
  • فروش انواع تجهیزات پزشکی شامل اکسیژن‌ساز، مانیتور پزشکی، فشارسنج و ساکشن

فروشگاه سدان مد

تهیه دستگاه و تجهیزات پزشکی برای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بسیار مهم است. امروزه برخی از شرکت‌های عرضه و پخش لوازم پزشکی وجود دارند که بدون داشتن مجوز لازم در این حوزه مشغول به کار هستند. اقدامات این قبیل شرکت‌ها سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد. این در حالی است که فروشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی سدان مد در حوزه تولید، واردات و خرید و فروش لوازم پزشکی بیش از 15 سال تجربه دارد. در واقع این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین مراجع آنلاین لوازم پزشکی به شمار می‌رود. این فروشگاه به واسطه ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات درمانی با بهترین کیفیت و همچنین بهره‌مندی از کادری مجرب به جایگاه مناسبی در این حوزه دست یافته است.

معرفی شرکت های تجهیزات پزشکی
برخی از خدمات ارائه شده توسط این شرکت عبارتند از:

  • ارائه دستگاه‌های سنجش پزشکی مانند ترازو، ضربان سنج و فشارسنج
  • تجهیزات تنفسی پزشکی همچون دستگاه اکسیژن‌ساز
  • دستگاه نوار قلب
  • لوازم مصرفی جراحی
  • تجهیزات بیهوشی

شرکت تجهیزات پزشکی و دارویی دوستکام
شروع فعالیت شرکت تجهیزات پزشکی دوستکام از سال 1371 است. این شرکت با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور جلب رضایت مشتریان نیاز بیش از 1000 مشتری را برطرف می‌سازد. تمام محصولات این شرکت ضمن داشتن استانداردهای بالا قیمت مناسبی نیز دارند. همچنین این شرکت تمام تلاش خود را کرده است که به واسطه همکاری با تعداد زیادی نماینده فروش خدمات خود را به سراسر ایران عرضه کند. لوازم و وسایلی که توسط شرکت دوستکام به ایران وارد می‌شوند، شامل تومورهای جراحی، تومورهای لاپراتوری بیمارستانی و همچنین تجهیزات دندانپزشکی هستند.

فروشگاه کالا اندیش مایسا

فروشگاه کالا اندیش مایسا

فروشگاه اینترنتی کالا اندیش مایسا یکی از بزرگترین آنلاین‌شاپ‌هایی است که در زمینه فروش تجهیزات پزشکی فعالیت دارد. این مجموعه از سال 1391 به حوزه تولید و توزیع انبوه تجهیزات عمومی و تخصصی تشخیص و درمان وارد شده است.
کالا اندیش مایسا تنوع گسترده‌ای از کالاهای پزشکی عمومی و تخصصی، انواع تجهیزات بیمارستانی و لوازم مصرفی جراحی را عرضه می‌کند. این شرکت همواره در تلاش است که محصولات خود را از بهترین برندهای ایرانی و خارجی تهیه کرده و در اختیار مصرف‌کنندگان خانگی یا مراکز بهداشتی و درمانی قرار دهد
شرکت تجهیزات پزشکی رادین
شرکت تجهیزات پزشکی رادین فعالیت خود در زمینه واردات و فروش لوازم پزشکی را از سال 1360 آغاز کرده است. این شرکت علاوه بر ارائه تجهیزاتی با بهترین کیفیت خدمات پس از فروش را هم برای جلب رضایت مشتریان ارائه می‌دهد.

نوشتن دیدگاه