ژل لوبریکانت از کجا تهیه کنیم

ژل لوبریکانت از انواع ژل های بهداشتی بوده که می تواند کمک کننده ای برای رفع خشکی واژن باشد، پس از گذر از دوره قاعدگی زمانیکه افراد به دوره یائسگی می رسند، به دلیل تغییرات هورمونی، لایه مخاطی واژن دستخوش تغییراتی می شود و واژن افراد بسیار آسیب پذیرتر از قبل می شوند. از این رو حین روابط جنسی باید از گروهی از روان کننده ها مانند ژل لوبریکانت استفاده کرد؛ از آنجایی که این ژل ها مستقیم بر روی سلامت واژن و کیفیت روابط جنسی تأثیر دارند، از این رو باید تمام دقت خود را خرج کنید تا محصولی را تهیه کنید که هم تأییدیه بهداشتی داشته باشد و هم مواد تشکیل دهنده آن ها بر روی سلامتی واژن تأثیر مثبت داشته باشد.

به همین دلیل خیلی مهم است که شما از مرکزی معتبر این محصولات را تهیه نمایید که هم از نظر فرمولاسیون و هم از نظر تاریخ انقضا بتوانید با اطمینان خاطر محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

به همین دلیل امروز تصمیم داریم به بررسی این موضوع بپردازیم پس با ما همراه باشید.

تهیه ژل لوبریکانت از داروخانه

تهیه ژل لوبریکانت از داروخانه

امروزه در سراسر داروخانه ها می توانید انواع این ژل ها را تهیه نمایید، به عبارتی در سراسر ایران، این محصولات به راحتی یافت می شوند. به دلیل کاربردهای گوناگون این نمونه ها می توانیم بگوییم که امروزه تولیدکنندگان مختلفی این محصولات را با قیمت های مختلفی عرضه می کنند و ممکن است از لحاظ کیفی نیز در سطح های مختلفی باشند. به همین خاطر ممکن است کمی در حین خرید دچار تردید شوید، زیرا تنوع محصولات بهداشتی درمانی سبب می شوند که نتوانیم از کیفیت بسیاری از آنان اطمینان حاصل کنیم.

از طرفی در صورتی که محصولی که کیفیت خوبی نداشته باشد تهیه نکنیم، ممکن است به لایه های مخاطی و سطح واژینال آسیب های جدی وارد کنیم؛ خارش، تورم، قرمزی، سوزش و درد از عوارض استفاده از این دسته از ژل ها در صورت نامعتبر بودن است. به همین خاطر حتی اگر قرار است این محصول را از داروخانه تهیه کنید، بهتر است که تمامی جوانب آن را بررسی کنید و سپس تصمیم به خرید بگیرید. امروزه با پیشرفت خرید اینترنتی بسیاری از مردم ژل لوبریکانت را از دیجی کالا می خرند، اما قیمت ژل لوبریکانت دیجی کالا به صرفه نیست و بهتر است از مراکز معتبر پخش لوازم بهداشتی این محصول را تهیه کنید. 

 مایسامد عرضه انواع ژل لوبریکانت

مایسامد عرضه انواع ژل لوبریکانت

ژل های لوبریکانت انواع مختلفی دارند که در مرکز فروش مایسامد که یکی از فروشنده های شناخته شده در زمینه مسائل بهداشتی و دارویی است بسیار محبوب هستند، اکنون به بررسی انواع ژل هایی که در مایسامد عرضه می شود می پردازیم:

  • ژل های لوبریکانت آبی 

ژل های لوبریکانت آبی اغلب بر پایه آب می باشند، از این رو تأثیرات آن ها بسیار کوتاه مدت است، اما امتیاز مثبت آن ها در این است که می توانند به راحتی فضای داخل واژن را ضد عفونی کنند.

مسئله مهمتر این می باشد که نه تنها از بروز عفونت جلوگیری می کنند بلکه از پاره شدن کاندوم نیز پیشگیری می کنند.

این دسته از ژل ها در معاینات پزشکی (واژینال-آنال) کاربرد زیادی دارند، علت این موضوع ماندگاری پایین اثر آن ها است.

  • ژل های لوبریکانت روغنی 

ژل های لوبریکانت روغنی  بر پایه روغن هستند و مواد اصلی آن ها روغن است، روغن های گیاهی مانند نارگیل توانسته است کاربرد بسزایی در مراحل تهیه آنها داشته باشد.

وازلین نیز از دیگر مواد تشکیل دهنده این ژل ها هستند، از طرفی این دسته از ژل ها نیز مانند ژل های لوبریکانت آبی از پاره شدن کاندوم پیشگیری کرده و محیط واژینال را ضد عفونی می کند.

تفاوت این ژل با ژل های آبی در این است که اثر آنها ماندگارتر است.

  • ژل های لوبریکانت سیلیکونی 

ژل های لوبریکانت سیلیکونی دوام بیشتری نسبت به نوع روغنی آن ها دارد، تا حدیکه یک لایه سیلیکونی داخل واژن را می پوشاند که پس از اتمام رابطه نیز، پاک کردن آن ها بسیار دشوار است، جدا از اینکه ممکن است ابتلا به عفونت واژینال را نیز تشدید کند.

اگر شما نیز قصد خرید بهترین و مورد تأییدترین انواع ژل های لوبریکانت ها را دارید می توانید آن ها را از کالا اندیش مایسا تهیه نمایید.

 

نوشتن دیدگاه