شرکت پخش دستکش جراحی

دستکش جراحی به دستکش های یکبار مصرفی گفته می‌شود که برای انجام معاینات پزشکی و همچنین عمل های جراحی توسط پزشکان و پرسنل مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. دستکش های جراحی به عنوان یک پوشش برای جلوگیری از انتقال آلودگی ها به بیمار می باشد و از پلیمرهای مختلفی مانند نیتریل، نئوپرن، لاتکس و وینیل کلراید ساخته می شوند. خرید انواع دستکش یکبار مصرف از شرکت پخش دستکش جراحی برای مراکز درمانی و و بیمارستان ها به صرفه است. دو نوع دستکش جراحی پودر دار و بدون پودر در بازار موجود هستند و استفاده از آن ها در محیط های بهداشتی مرسوم و الزامی است. سایت مایسامد یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع دستکش جراحی در خدمت شما عزیزان است.

مزایای خرید مستقیم از شرکت پخش دستکش جراحی

مزایای خرید مستقیم از شرکت پخش دستکش جراحی

 

دستکش های جراحی دارای حساسیت و دقت بالایی از نظر حس لامسه هستند و دارای سایزهای مختلف و استانداردی برای همه افراد می باشند. دستکش های جراحی همگی استریل هستند و می توان از آن ها در مدت های طولانی برای جلوگیری از انتقال آلودگی استفاده کرد. این دستکش ها نقش مؤثری در عمل های جراحی دارند؛ بنابراین انعطاف پذیری بالا، باید جزء ویژگی های اصلی این دستکش ها باشد. با توجه به اینکه شرکت های عرضه کننده تجهیزات پزشکی کلیه لوازم پزشکی مانند دستکش جراحی را برای فروش عرضه می کنند یکی از مزایای خرید مستقیم از شرکت پخش دستکش جراحی این است که شما انواع تجهیزات پزشکی مانند دستکش جراحی را با قیمت عمده و کیفیت بالا خریداری می کنید.

کالا اندیش مایسا شرکت پخش دستکش جراحی

کالا اندیش مایسا شرکت پخش دستکش جراحی

کالا اندیش مایسا شرکت پخش دستکش جراحی، دستکش لاتکس، انواع دستکش پزشکی، کلاه آکاردئونی، لباس یکبار مصرف پزشکی، انواع ماسک تنفسی و ... می باشد. این مجموعه به صورت اینترنتی تمامی کالاهای مورد نیاز کادر درمان و مراکز پزشکی را با قیمت مناسب و به صورت عمده عرضه می کند. دستکش های پزشکی در بسته های ۵۰ جفتی و تعداد بالاتر در فروشگاه کالا اندیش مایسا موجود است. این دستکش ها دارای انعطاف پذیری بالایی هستند و در انواع رنگ ها، جنس ها و سایز های مختلف به فروش می رسند. انواع دستکش جراحی شامل دستکش لاتکس، دستکش نیتریل، دستکش های کم پودر و سایر موارد می باشد. جهت خرید انواع دستکش معاینه، دستکش جراحی و دستکش های پزشکی می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی مایسا مدیکال مراجعه کنید و سفارشات خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید. با خرید از شرکت پخش دستکش جراحی شما به صورت مستقیم از تولید کننده، محصولات مورد نیاز خود را می خرید و هزینه های کمتری نسبت به فروشگاه های تجهیزات پزشکی دیگر پرداخت می کنید.

 

نوشتن دیدگاه