قیمت ژل روان کننده لوبریکانت در داروخانه

ژل های لوبریکانت ( روان کننده ) برای رفع مشکل خشکی واژن مورد استفاده قرار می گیرند. اصطلاح لوبریکانت برای ماده ای مورد استفاده قرار می گیرد که اصطکاک بین دو جسم را کاهش می دهد. استفاده از ژل های روان کننده در روابط زناشویی و هم چنین در زمینه پزشکی برای معاینات و سونوگرافی واژینال است. برای استعلام قیمت ژل های لوبریکانت باید به داروخانه مراجعه نمود. این ژل ها بر حسب نوع و برندی که دارند دارای رنج قیمتی متفاوتی نیز هستند. به طور کلی ژل های لوبریکانت بر سه پایه تولید می شوند که قیمت هر کدام نسبت به دیگری متفاوت است.
برای انتخاب نوع روان کننده باید ابتدا نوع آن را مشخص کنید. برخی از روان کننده ها دارای قیمت های بالاتری هستند اما دارای ویژگی هایی هستند که این قیمت بالا را توجیه پذیر می کند. حساس بودن ناحیه تناسلی، توجه به بهداشت این ماده را الزام می کند از این رو باید از کیفیت روان کننده خریداری شده مطمئن باشید.

انواع ژل روان کننده لوبریکانت در داروخانه

انواع ژل روان کننده لوبریکانت در داروخانه

ژل لوبریکانت بر پایه آب: این نوع ژل که برای استفاده های شخصی به تولید می رسند معمولا فاقد حساسیت است و از متداول ترین انواع روان کننده محسوب می شود. دو نوع رایج این روان کننده حاوی گلیسیرین و فاقد گلیسیرین هستند. معمولا در هنگام معاینات واژینال و زایمان از این نوع ژل استفاده می شود زیرا به عنوان سالم ترین و طبیعی ترین نوع ژل های لوبریکانت شناخته می شود. این نوع ژل را به راحتی می توان در انواع داروخانه ها پیدا کرد و قیمت مناسبی نیز دارند. از معایب این ژل می توان به زود خشک شدن آن اشاره نمود. در صورتی که خواهان کسب اطلاعات بیشتر درباره طرز استفاده از ژل لوبریکانت محلول در آب هستید ما را در مایسا همراهی کنید.

ژل لوبریکانت بر پایه روغن: این ژل ها قابلیت انحلال در آب را ندارند و دارای دو نوع طبیعی و مصنوعی هستند. روان کننده های طبیعی حاوی روغن های طبیعی مانند روغن نارگیل، زیتون، آواکادو و .. هستند و پایه ای گیاهی دارند. در روان کننده های مصنوعی از وازلین یا روغن های مصنوعی استفاده می شود. روان کننده هایی که در آن ها از روغن طبیعی استفاده می شود برای انجام رابطه جنسی مناسب هستند اما لوبریکانت حاوی روغن مصنوعی فقط برای استعمال خارجی مناسب است.

ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون: این نوع ژل، بیشترین میزان روان کندگی را دارد و اثر روان کنندگی آن بسیار بالا است. استفاده از این نوع ژل ها همزمان با محصولات سیلونی دیگر مورد توصیه نیست زیرا موجب واکنش های شیمیایی می شود. بهتر است از کاندوم های لاتکس همزمان با استفاده از این نوع ژل استفاده شود. قیمت این نوع روان کننده نسبت به دو نوع دیگر بالاتر است.

ژل لوبریکانت در داروخانه مایسا مدیکال

ژل لوبریکانت در داروخانه مایسا مدیکال

انواعی از روان کننده ها برای مصارف مختلف در داروخانه ها وجود دارند که خریدارن بر حسب نیاز خود اقدام به تهیه آن ها می کنند. به طور مثال برای افرادی که با خشکی شدید واژن مواجه هستند استفاده از ژل های سیلیکونی بهترین گزینه به شمار می رود. هم چنین برای افرادی که مستعد عفونت های واژینال هستند ژل لوبریکانت بدون گلیسیرین بر پایه آب توصیه می شود. برای خرید هر نوع از ژل های لوبریکانت در برند های معتبر می توانید به شرکت کالا اندیش مایسا مراجعه نمایید و به جای خرید از دیجی کالا به این فروشگاه اعتماد کنید، چراکه قیمت ژل لوبریکانت دیجی کالا زیاد است و اعتمادی به آن ها نیست. این داروخانه به صورت آنلاین فعالیت می کند و مشتریان می توانند تمامی محصولات بهداشتی خود را به صورت عمده و جزئی از آن خریداری نمایند. انواع ژل های روان کننده در بهترین کیفیت در این فروشگاه موجود است.
تمامی محصولات این فروشگاه اینترنتی اعم از ژل های لوبریکانت با ذکر ویژگی ها و قیمت در سایت این داروخانه درج شده است. تمامی محصولات بهداشتی موجود در مجموعه کالا اندیش مایسا دارای گواهینامه و استاندارد های بهداشتی هستند.

 

 

نوشتن دیدگاه