پنبه بهداشتی چیست؟

پنبه از جمله محصولات بهداشتی است که استفاده از آن به سالیان بسیار دور برمیگردد. در منابع گیاه شناسی و کشاورزی   اشاره شده است که پنبه در کشور هندوستان پرورش داده می شده است. اصالت این گیاه به آفریقا و یا هند بر می گردد. قدیمی ترین الیاف پنبه ای را مربوط به 3000 سال پیش از میلاد می دانند. پنبه رشته هایی نازک  از الیاف طبیعی است که امروزه بسیار پیشرفته است و کاربردهای بهداشتی و درمانی دارند. وجود پنبه برای استفاده در خانه، آرایشگاه، درمانگاه و ... ضروری است. بافت پنبه سلولزی است و از آن برای تولید لباس ها بخصوص برای کودکان استفاده می شود. از پنبه برای تولید برخی محصولات جانبی دیگر مانند گوش پاک کن و نوار بهداشتی نیز استفاده می شود.

در ساخت انواع پنبه ممکن است  ناخالصی هایی نیز وجود داشته باشد اما منحصرا پنبه بهداشتی از الیاف 100 درصد طبیعی به تولید می رسد. در ساخت این محصول از هیچ گونه مواد شیمیایی یا مشتقات آن استفاده نمی شود. طبیعی بودن این محصول باعث می شود که لطافت بالایی داشته باشد و استفاده از آن بر روی پوست و نقاط حساس بدن ایجاد خراشیدگی و زبری نکند. پنبه های بهداشتی در انواع متفاوتی به تولید می رسند و افراد می توانند بر حسب نیاز خود آن ها را تهیه نمایند. در صورتی که مایل به دریافت لیست قیمت مارک های مختلف پنبه از جمله پنبه ارکیده و ... به همراه کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصولات هستید ما را در مایسامدیکال همراهی کنید.

هر آنچه درباره پنبه بهداشتی باید بدانید؟

هر آنچه درباره پنبه بهداشتی باید بدانید؟

پنبه های بهداشتی در انواع مختلفی به تولید می رسند. انواع استریل، غیر استریل، و هیدروفیل از انواع متداول این پنبه ها هستند. این محصول در بسته های 50، 100 و 200 گرمی و هم چنین بسته هایی که حاوی توپک های رنگی هستند به بازار عرضه می شوند.  دقت داشته باشید که پنبه های غیر استریل برای زخم های باز و جراحت مورد توصیه نیستند و به این منظور حتما باید از نوع استریل آن استفاده شود. از جمل کاربرد پنبه های غیر استریل استفاده از آن ها برای تزریقات است. از دیگر کاربرد های مهم پنبه بهداشتی می توان به استفاده گسترده آن ها در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی اشاره کرد. اغلب پنبه های بهداشتی به صورت سفید به تولید می رسند اما برخی از تولید کنندگان به تولید انواع رنگی آن نیز اقدام نموده اند.

تنها تفاوت این دو نوع پنبه فقط در رنگ و زیبایی آن هاست و از نظر کاربرد تفاوتی ندارند. در خرید پنبه هدای بهداشتی باید به کیفیت و برند این محصول دقت نمود. این محصول علی رغم ظاهری که دارند تاثیر بسیاری در بهداشت و سلامت مواردی که از آن استفاده می شود دارد از جمله ویژگی های  یک پنبه خوب  بهداشتی خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لطیف و پف دار است
  • کاربرد وسیعی در حوره درمان و بهداشت دارد.
  • موجب حساسیت نمی شود.
  • فاقد هر گونه مواد شیمیاسس است.
  • جاذب بالای مایعاتی مانند آب و خون است.
  • الیاف مصنوعی در آن وجود ندارد.
  • و ..

عرضه انواع پنبه بهداشت در مایسامد

عرضه انواع پنبه بهداشت در مایسامد

برای خرید پنبه های بهداشتی می توان به روش های متعددی اقدام کرد. این محصول توسط مراکز درمانی و بهداشتی معمولا به صورت عمده خریداری می شود و افراد برای خرید جزئی به داروخانه ها مراجعه می کنند. متاسفانه انواع بی کیفیتی از پنبه های بهداشتی که دارای ناخالصی هستند در بازار موجود است که همین موضوع موجب می شود تا در خرید این محصول دقت شود. خرید محصولات بهداشتی از فروشگاه های آنلاین به دلیل مزایایی که دارد امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. فروشگاه اینترنتی کالا اندیش مایسا یکی از معتبر ترین سایت هایی است که می توانید محصولات بهداشتی و سایر تجهیزات پزشکی را با آسودگی خاطر از آن سفارش دهید. 

انواع پنبه های بهداشتی در برند های  مطرح  و دارای استاندارد های بهداشتی در فروشگاه مایسا مد موجود است. خریداران برای بازدید و ثبت سفارش می توانند به سایت این فروشگاه مراجعه نمایند.

 

برچسب ها:
نوشتن دیدگاه