تولید کننده بتادین

اگر به دنبال تولید کننده بتادینی هستید که سهم بالایی از بازار ایران داشته باشد، قیمت مناسب ارائه کند و محصول را به سرعت در اختیار شما قرار دهد؛ شرکت خوبی را انتخاب کرده اید! مایسامد یکی از بهترین انتخاب هاست. کافی است محصولات این مجموعه را یکبار امتحان کنید. در صورتی که مایل به دریافت لیست قیمت بتادین و کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول هستید ما را در مایسامدیکال همراهی کنید.

تولید کننده بتادین در ایران

بتادینی که امروزه به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده می‌شناسید، در واقع نام یکی از برندهای تولید کننده بتادین است. نام اصلی این ماده پویدون ید است. شرکت آلمانی بتادین بیش از ۴ دهه پیش با کشف این ماده در دنیا شناخته شد. چرا که بتادین امروزه در صنایع مختلفی از صنایع آرایشی بهداشتی گرفته تا صنایع دارویی به کار گرفته می‌شود.

برندهای مطرح جهانی تولید پویدون ید همانند بتادین، در ایران کارخانه ندارند. برندهای صنایع شیمیایی پروتو، داروسازی پراچی، صنایع شیمیایی اسکای پد و… از جمله برندهای مشهوری هستند که در سراسر دنیا اقدام به تولید و صادرات بتادین می‌کنند. جالب است بدانید سهم تولید هند و چین در بازار این ماده بسیار بالاست.

مایسامد عرضه کننده انواع بتادین

ایران نیز یکی از کشورهایی است که در پاسخ به این نیاز اساسی، خودکفا شده است. برندهای مختلفی هستند که در ایران اقدام به تولید بتادین کرده‌‌اند اما اینکه از کدام برند خرید کنیم، مسئله مهمی برای ماموران خرید بیمارستان هاست. برای اینکه بدانیم کدام بتادین از سایرین بهتر است، بیایید نگاهی به روند تولید بتادین در ایران بیندازیم.
بتادین‌ها در دو نوع قهوه و سبز به بازار ارائه می‌شوند. هر کدام از آن‌ها کاربرد متفاوتی دارند. به همین نسبت روند تولید آن‌ها متفاوت است. با این حال در ادامه قصد داریم اشتراک‌های تولید این دو ماده را معرفی کنیم.

اولین گام تولید بتادین، تولید آب فاقد املاح است. هرچه املاح آب بهتر حذف شده باشند، محصول شما با کیفیت‌تر و خالص‌تر خواهد بود. مرحله بعدی ترکیب موادی است که برای تولید بتادین لازم است. یکی از مهم‌ترین این مواد، لودین یا یودین با فورمول شیمیایی  L۲ است.

در مرحله بعدی بطری‌هایی که بتادین در آن‌ها ریخته می‌شود تولید می‌شوند. این بطری‌ها باید استریل بوده درب با کیفیتی داشته باشند. پس از اینکه مایع بتادین در آن‌ها ریخته شد، درب بطری‌ها را محکم بسته و آن‌ها را آماده برچسب زنی و بسته بندی می‌کنند.

در روند تولید بتادین، اصلاح آب و موادی که ترکیب می‌شوند بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارند. هیدوروژن و یودینی که برای تولید این ماده استفاده می‌شوند، باید با درصد خلوص مناسب باشند. همچنین یک تولید کننده بتادین خوب پیش از ارسال محصول نزد مشتری، محصول را به خوبی آزمایش می‌کند. یکی از تولید کنندگانی که تمام این کارها را با دقت تمام انجام می‌دهد، مایسامد است.

مایسامد عرضه کننده انواع بتادین

مایسامد عرضه کننده انواع بتادین

شرکت بازرگانی کالا اندیش مایسا یکی از برندهای تولید کننده انواع بتادین در ایران است که محصولات خود را با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کند. این برند از سال ۱۳۹۱ تا به امروز به ارائه تجهیزات و داروهای معمول پزشکی پرداخته است. از این رو می‌توان مایسامد را یکی از برندهای کارکشته در این حوزه دانست.

این مجموعه با راه اندازی سیستم تولید و توزیع به هنگام (JIT) امروز مفتخر به دریافت مجوز از اداره کل بهداشت شده است. همچنین با داشتن ارتباط با سایر تولید کنندگان، عرضه انواع بتادین و دیگر تجهیزات پزشکی توانسته است سهم مناسبی از بازار را به خود اختصاص دهد.

شرکت کالا اندیش مایسا یکی از بهترین تولید کنندگان بتادین در ایران است که کارشناسان خود را به صورت ۲۴ ساعته در اختیار شما قرار داده است. برای سفارش از مایسامد کافی است سری به سایت این مجموعه بزنید.

نوشتن دیدگاه