خرید بتادین عمده

بتادین، فرمالدهید، کلر، آب ژاول و فنل از متداول‌ترین مواد گندزدا و ضدعفونی کننده‌‌ای هستند که در کشور ما به کار گرفته می‌شوند. به علت کاربرد بسیار این ماده در مراکز بهداشتی، خرید این محصول به صورت عمده،‌ به صرفه تر خواهد بود. شما عزیزان می‌توانید هم اکنون در کمترین زمان ممکن بتادین را به صورت عمده خریداری کنید. کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید. در صورتی که مایل به دریافت لیست قیمت بتادین و کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول هستید ما را در مایسامدیکال همراهی کنید.

قیمت عمده بتادین

یکی از موادی که به منظور گند زدایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، بتادین است. این ماده به نام‌های دیگری همانند دواگلی نیز شناخته می‌شود. اما آن چیزی که باعث خاص بودن بتادین شده است، کاربردهای گسترده این ماده در صنایع مختلف است. همانطور که می‌دانید بتادین ماده‌‌ای است که به دو رنگ سبز و زرد به فروش می‌رسد. قیمت عمده هر کدام از آن‌ها نیز با دیگری متفاوت است.
یکی از مکان‌هایی که به طور عمده از بتادین استفاده می‌کنند، بیمارستان‌ها هستند. هر بیمارستان دارای یک مامور خرید است که این ماده را تأمین می‌کند. اما این ماموران باید همیشه به دنبال مناسب‌ترین بتادین برای اتاق عمل و صندوق بیمارستان باشند. از این رو کار آن‌ها کمی سخت خواهد بود.

قیمت عمده بتادین
بتادین یکی از مواد ضد عفونی کننده است که برای زایشگاه‌ها نیز انتخاب خوبی به نظر می‌رسد. در صورتی که این ماده هر گونه افزودنی داشته باشد، مشکلات بسیاری برای بیمار به وجود می‌آید. عفونت‌های پس از عمل تنها گوشه‌‌ای از این مشکلات است. از این رو به ماموران خرید بیمارستان‌ها توصیه می‌شود بیشتر از قیمت عمده بتادین، به کیفیت آن توجه داشته باشند.
برندها و کشورهای مختلفی به تولید بتادین مشغول هستند. با این حال در نظر داشته باشید که هر کدام از این بتادین‌ها با دیگری متفاوت است. یعنی تاثیری که بتادین هر کشور روی بیمار دارد، با بتادین کشور دیگر متفاوت است. چرا که مواد اولیه‌‌ای که هر کدام از آن‌ها مورد استفاده قرار می‌دهند از نظر کیفیت متفاوت است. این تنها یکی از دلایلی است که قیمت عمده بتادین برندها با یکدیگر متفاوت است.
البته در نظر داشته باشید که بتادین یکی از داروهایی است که در کشور خود ما نیز تولید می‌شود. با این حال درصد آن متفاوت است. اگر به دنبال خرید بهترین بتادین‌ها هستید، می‌توانید با یکی از توزیع کنندگان عمده این محصول قرارداد ببندید. پیشنهاد ما مایسامد است. برای اطلاع دقیق از قیمت عمده این محصول، با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

مایسامد عمده فروش انواع بتادین و داروهای گندزدایی

مایسامد عمده فروش انواع بتادین و داروهای گندزدایی

شرکت بازرگانی کالا اندیش مایسا یکی از بزرگ ترین  و بهترین شرکت پخش عمده تجهیزات پزشکی و بهداشتی است. این مجموعه از سال ۱۳۹۱ تا امروز اقدام به ارائه به روز‌ترین تجهیزات پزشکی، زنان و زایمان، آزمایشگاهی و بیمارستانی کرده است. به طوری که برندهای بزرگ بین المللی با این مجموعه قرارداد بسته اند.
این مجموعه یکی از بهترین تولید کنندگانی است که اقدام به توزیع عمده انواع بتادین و داروهای گندزدایی کرده است.
اما اگر بپرسید چرا باید این مجموعه را انتخاب کرد؟ می توان به این موارد اشاره کرد:

  • مایسامد یکی مجموعه‌هایی است که کالای محصولات را در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می‌دهد. به طوری که در لحظه‌‌ای که شما سفارش خود را نهایی می کنید، کارشناسان این مجموعه اقدام به بسته بندی و ارسال کالا می‌کنند. 
  • از سوی دیگر این شرکت می‌تواند به شما تضمین کیفیت و اصالت محصول بدهد. یعنی شما علاوه بر خرید عمده بتادین به بهترین قیمت، می‌توانید بهترین بتادین‌ها را در اختیار داشته باشید.
  • یکی از دلایلی که باید این مجموعه را انتخاب کنید، ارائه بهترین قیمت است. حتماً شما هم متوجه شده‌‌اید که قیمت‌ تجهیزات پزشکی برندهای مختلف، یک شبه افزایش یافته اند. با این حال مایسامد یکی از تولید کنندگانی است که محصولات خود را هنوز هم با همان قیمت قبلی و با کیفیت بالا ارائه می‌کند.
  • تنوع بالای محصولات گندزدای این مجموعه نیز یکی از دلایلی است که باید تأمین این محصولات را به مایسامد بسپارید. آب ژاول، فنل، کلر، بتادین، فرمالدهید و کوانتول تنها تعدادی از محصولات گند زدای دیگری است که در این مجموعه به فروش می‌رسد.

برای خرید بتادین عمده با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت، به وبسایت فروشگاه شرکت کالا اندیش مایسا مراجعه کنید. این مجموعه با سال‌ها تلاش، امروز یکی از بهترین تولید کنندگان مواد ضدعفونی کننده در ایران است. هم اکنون می‌توانید به چند کلیک محصولات این شرکت را سفارش دهید.

نوشتن دیدگاه