بهترین زیر انداز بیمار | معرفی بهترین زیر انداز بیمار

در دنیای امروزی با وجود پیشرفت روز به روز انواع ویروس ها و بیماری ها، اهمیت مسائل بهداشتی و رعایت بهداشت فردی بیشتر از پیش شده است. زیرانداز بیمار (دروشیت) ابزاری برای رعایت بهداشت بیشتر بیماران و سالمندان است که در بیمارستان ها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه این مطلب به معرفی برندهای مطرح در زمینه زیرانداز بیمار می پردازیم. این وسایل علاوه بر مسائل بهداشتی، باعث راحتی بیمار در هنگام استراحت نیز می شوند.

زیرانداز بیمار (دروشیت) ۹۰ * ۶۰ گلد پد

به دلیل تماس مستقیم پوست بیمار با زیرانداز، امکان زخم بستر، حساسیت و یا عفونت زخم در بیمار وجود دارد که زیرانداز های برند گلد پد به حل این مسئله پرداخته اند. زیراندازهای این برند توانایی جذب سه لیتر آب را داشته و از الیافی مرغوب و بسیار لطیف ساخته شده اند که دارای خاصیت ضد حساسیت و سازگاری با پوست بیمار هستند. با این محصول دیگر نگران خیس شدن محیط اطراف نیستید.

زیرانداز بیمار (دروشیت) ۹۰ * ۶۰ راما

زیرانداز بیمار برند راما از جنس پلی‌پروپیلن بوده، ساختار آن دارای ۵ لایه با جذب بالا است و خواص آنتی باکتریال دارد و برای رعایت بهداشت بیمار گزینه بسیار مناسبی است. لایه رویی این زیرانداز جنس ضد آب کار شده و پودر جذب کننده مناسبی دارد. همچنین در ساختار آن از لایه هایی از جنس الیاف کتان استفاده شده است. به این ترتیب این زیرانداز استحکام خود را حفظ خواهد کرد.

زیر انداز بیمار(دروشیت) 60*60 بهارپد

زیرانداز بیمار (دروشیت) ۶۰ * ۶۰ بهار پد

زیرانداز بیمار برند بهار پد به شکل ۵ لایه ساخته شده و خاصیت انعطاف پذیری و ضد باکتریالی دارد. این زیرانداز دارای برچسب اصالت کالا از سازمان بهداشت و غذا و دارو است. همچنین این محصول مناسب برای استفاده کودکان و بزرگسالان در صورت عدم کنترل ادرار، هرگونه خون ریزی و ترشحات بعد از زایمان، تعویض پوشک و شست و شوی زخم ها است. لبه های این زیرانداز به گونه ای تعبیه شده که باعث جلوگیری از نشت هرگونه مایعات از اطراف می شود.

از کجا زیرانداز بیمار بخریم؟

در این مقاله به معرفی و بررسی سه برند مطرح راما، بهار پد و گلد پد در زمینه زیرانداز بیمار پرداختیم. این زیراندازها برای سالمندان کم تحرک، اشخاص بیمار و بانوانی که تازه زایمان کرده اند گزینه مناسبی بوده و به سلامت آنان و آرامش بیش تر آن ها در دوران نقاهت کمک شایانی می کند. برای تهیه این محصولات می توانید به وبسایت شرکت کالا اندیش مایسا مراجعه فرمایید.

 

نوشتن دیدگاه