زیر انداز بیمار ارزان

زیرانداز بیمار ارزان که با عنوان زیرانداز بهداشتی نیز در بازار به فروش می‌رسد برای جلوگیری از عفونت در بیمارانی که دچار بی‌اختیاری ادرار یا خونریزی هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دلایل مصرف زیرانداز بهداشتی می‌توان به استریل کردن محیط استراحت بیمار و جلوگیری از شیوع بیماری در افرادی که از بیمار مراقبت می‌کنند، اشاره کرد. زیرانداز بیمار ارزان یک محصول بهداشتی بسیار نرم است که با قرار گیری در زیر بیمار، مانع از پخش شدن عفونت، ادرار و خون می‌شود. اگر قصد دارید در منزل خود از بیماران یا سالمندان نگهداری کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم برای تهیه زیرانداز بیمار اقدام کنید. این محصول کاربردی در ابعاد، رنگ‌ها و جنس‌های مختلف تولید می‌شود. 

ارزان ترین زیرانداز بیمار

زیراندازهای بهداشتی دارای سایزبندی بسیار متنوعی هستند، در نتیجه شما می‌توانید بر حسب جثه بیمار و اندازه تخت، از این محصولات بهداشتی باکیفیت استفاده کنید. به طور کلی، زیرانداز بیمار ارزان در دو نوع یکبار مصرف و قابل شستشو تولید می‌شود. زیرانداز یکبار مصرف همان‌طور که از اسمش پیداست باید پس از هر بار استفاده دور انداخته شود. استفاده از زیرانداز قابل شتسشو با قابلیت شستشو تا 5 مرتبه، نقش مهمی در کاهش هزینه‌های شما ایفا می‌کند. این نوع زیرانداز برای نوزادان، کودکان و افرادی که دارای اختلال ادراری هستند توصیه می‌شود. زیرانداز بیمار ارزان در سایزهای زیر تولید می‌شود:

  • سایز ۶۰ × ۶۰ مناسب نوزادان و کودکان، دارای رنگ و طرح متنوع
  • سایز ۶۰ × ۹۰ یکی از پرمصرف‌ترین سایزهای زیرانداز بهداشتی 
  • سایز ۷۰ × ۱۰۰ مناسب افراد دارای اضافه وزن 
  • سایز ۶۰ × ۱۶۰ مناسب افرادی دارای تحرک، با قابلیت فیکس شدن دور تشک 
  • سایز ۷۰ × ۱۷۰ مناسب افراد دارای اضافه وزن، با قابلیت فیکس شدن دور تشک

مایسامد عرضه انواع زیرانداز ارزان بیمار

مایسامد عرضه انواع زیرانداز ارزان بیمار

یکی از دغدغه‌های افرادی که از بیماران و سالمندان در منازل خود نگهداری می‌کنند، ایجاد محیطی بهداشتی برای فرد بیمار و دیگر اعضای خانواده است. زیرانداز بیمار ارزان با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، علاوه بر اینکه از بروز عفونت، شیوع بیماری، ایجاد بو و آلودگی در محیط جلوگیری می‌کند، فضای مناسبی را برای بیماران فراهم می کند. اگر به دنبال تهیه این محصولات بهداشتی هستید به فروشگاه اینترنتی شرکت کالا اندیش مایسا مراجعه کنید. مایسامد عرضه کننده انواع زیرانداز ارزان بیمار در ایران است که با شناسایی برترین محصولات موجود در بازار و گردآوری و فروش آنها در قالب یک فروشگاه اینترنتی در نظر دارد فرایند خرید را برای شما عزیزان آسان کند. از ویژگی‌های زیرانداز بیمار ارزان موجود در مایسامد می‌توان به عدم ایجاد حساسیت، ساخته شده از مواد اولیه آنتی باکتریال، قابلیت جذب بالای مایعات و همچنین ترشحات، جلوگیری از نشت بوی بد، سایزبندی مناسب و متنوع، کیفیت بالا و برخورداری از قیمت‌های مقرون به صرفه، اشاره کرد. برای مشاهده محصولات مشابه به وبسایت مایسامد مراجعه فرمایید. 

 

نوشتن دیدگاه