کاور کفش یکبار مصرف دیجی کالا

کاور کفش یکبار مصرف نایلونی به پوشش هایی گفته می شود که با استفاده از آن ها، کفش ها کاور می شوند تا آلودگی های موجود زیر کفش به محیط های استریل و تمیز وارد نشود. معمولاً در مراکز درمانی و اتاق‌هایی که ایزوله هستند، از این کاور های یکبار مصرف نایلونی استفاده می شود. این محصول در فروشگا‌ه های معتبر عرضه کننده کالای بهداشتی، و همچنین در دیجی کالا عرضه می شود. قیمت کاور کفش یکبار مصرف بسیار ارزان است و با استفاده از همین کاور ساده می توان به میزان قابل توجهی مانع از انتقال آلودگی ها شد. معمولاً پرسنل بیمارستان ها در معرض خطر و آلودگی به بیماری های گوناگون هستند؛ اما با استفاده از این تجهیزات پزشکی مانند کلاه آکاردئونی یا کاور کفش یکبار مصرف می‌توان به میزان زیادی از انتقال ویروس ها و باکتری ها جلوگیری کرد. کاور کفش یکبار مصرف و سایر تجهیزات پزشکی در وب سایت کالا اندیش مایسا به صورت بسته های ۲۰۰ عددی به فروش می رسد. خریداران محترم می توانند جهت سفارش این کالا به وب سایت فروشگاه اینترنتی مایسا مدیکال مراجعه کنند.

آیا قیمت کاور کفش یکبار مصرف دیجی کالا رقابتی است؟

آیا قیمت کاور کفش یکبار مصرف دیجی کالا رقابتی است؟

قیمت کاور کفش یکبار مصرف دیجی کالا با سایر فروشگاه های دیگر قابل مقایسه است. جهت مقایسه قیمت این محصول می توانید به وب سایت مایسا مدیکال مراجعه کنید. کاور کفش نایلونی یکبار مصرف در بسته های 200 عددی و کارتون های 2000 برای فروش عرضه می شود. با توجه به اینکه این تجهیزات پزشکی بهداشتی هستند و در محیط های کاملاً بهداشتی و ایزوله مورد استفاده قرار می گیرند، باید پس از آلوده شدن تعویض شوند؛ بنابراین خرید عمده کاور کفش یکبار مصرف به صرفه تر است. به همین جهت فروشگاه کالا اندیش مایسا این امکان را فراهم کرده تا خریداران بتوانند تجهیزات پزشکی را به صورت عمده خریداری کنند. کاور کفش یکبار مصرف هم به صورت دستی در بازار موجود است و هم به صورت دستگاهی. کاور های دستی به صورت جداگانه در بسته های ۲۰۰ عددی به فروش می رسند و افراد می توانند خودشان این کاور ها را روی کفش استفاده کنند؛ اما کاور های دستگاهی به این صورت هستند که باید با دستگاه خریداری شوند و فرد هنگام استفاده پای خود را داخل دستگاه قرار بدهد تا دستگاه به صورت خودکار کاور کفش یکبار مصرف را روی کفش قرار دهد. در حال حاضر در مراکزی مانند بیمارستان ها و اتاق های بهداشتی که باید به صورت مداوم از این کاور ها استفاده کرد، دستگاه هایی را قرار داده اند که افراد برای مصرف هر بار از این کاور ها استفاده می کنند. قیمت کاور های دستی نسبت به کاور های دستگاهی بسیار مناسب تر است و به دلیل اینکه این کاور ها پرفراژ دارند، جدا کردن آن ها از یکدیگر بسیار ساده است و بسته بندی دچار به هم ریختگی نمی شود. شما عزیزان می توانید در صورت تمایل به خرید و اطلاع از قیمت کاور کفش نایلونی یکبار مصرف به فروشگاه اینترنتی مایسامدیکال مراجعه کنید.

مدت زمان حمل کاور کفش یکبار مصرف دیجی کالا چقدر است؟

مدت زمان حمل کاور کفش یکبار مصرف دیجی کالا چقدر است؟

جنس کاور کفش یکبار مصرف، نایلون و پلاستیک PE است. کیفیت این کاور ها بسیار بالا بوده و در محیط های بهداشتی قابل استفاده هستند. با توجه به اینکه کیفیت نایلون این کاور ها بسیار خوب است، امکان استفاده از آن ها تا ساعت ها وجود دارد؛ بنابراین می‌توان گفت که مدت زمان حمله کاور کفش یکبار مصرف زیاد است و افراد می توانند در مدت های طولانی در محیط های بهداشتی از این کاور ها استفاده کنند. ضخامت این کاور ها معمولاً ۴ میکرون است؛ بنابراین کف آن به سختی پاره می شود و افرادی که از این کاور ها استفاده می کنند نیازی نیست نگران پاره شدن آن باشند. کاور کفش یکبار مصرف نایلونی امکان بازیافت شدن دارد. با توجه به اینکه این کاور ها دارای کشی انعطاف پذیر هستند، امکان استفاده از آن ها در هر سایزی وجود دارد، یعنی تمام افراد با هر سایز کفشی می توانند از این کاور ها استفاده کنند. دورتادور کاور های یکبار مصرف با یک کش پارچه ای دوخته شده تا کاور از پا خارج نشود. برای سفارش کاور کفش یکبار مصرف می توانید به وب سایت شرکت کالا اندیش مایسا مراجعه کنید. این محصول به صورت بسته های 200 عددی یا کارتون های 2000 عددی قابل سفارش است و در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال می شود. شرکت کالا اندیش مایسا عرضه کننده انواع تجهیزات پزشکی، مواد ضدعفونی کننده، البسه پزشکی، تجهیزات مصرفی تخصصی زنان و زایمان و ... می باشد. این مجموعه با سال ها تجربه در زمینه ارائه لوازم بهداشتی مانند کاور کفش یکبار مصرف، دستکش یکبار مصرف، انواع کلاه و ... به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر تجهیزات پزشکی شناخته می شود.

 

نوشتن دیدگاه