تولید کاور کفش نایلونی

کاور کفش نایلونی به پوشش های نایلونی گفته می‌شود که روی کفش قرار می گیرند و در مکان‌هایی مانند اتاق های تمیز، بیمارستان ها، اتاق های مخصوص سرور کامپیوتر، که نباید هیچ گونه گرد و خاک و آلودگی وارد شود، و ... مورد استفاده قرار می گیرند. عمده مصرف کاور کفش نایلونی در بیمارستان ها و اتاق های ایزوله است. با توجه به اینکه این اتاق ها بسیار تمیز هستند و با استفاده از مواد ضدعفونی کننده مرتب نظافت می شوند، اگر شخصی با کفش آلوده به این مکان وارد شود ممکن است انواع بیماری ها و باکتری ها را به محیط های کاملاً بهداشتی انتقال دهد؛ بنابراین با پوشاندن کفش با استفاده از کاور های کفش یکبار مصرف می توان به راحتی از انتقال بیماری ها و آلودگی ها جلوگیری کرد. شرکت مایسا مدیکال با تولید کاور کفش نایلونی و عرضه آن در فروشگاه های مایسا مدیکال این امکان را فراهم کرده تا مشتریان بتوانند تجهیزات پزشکی مانند کاور کفش نایلونی را به راحتی خریداری کنند. بسته بندی این محصولات به گونه‌ای است که نگهداری و استفاده از آن ها بسیار راحت است چرا که این کاور ها دارای پرفراژ هستند و هنگام استفاده به راحتی از یکدیگر جدا می شوند. شما عزیزان می توانید در صورت تمایل به خرید و اطلاع از قیمت کاور کفش نایلونی یکبار مصرف به فروشگاه اینترنتی مایسامدیکال مراجعه کنید.

تولید کاور کفش نایلونی توسط کالا اندیش مایسا

تولید کاور کفش نایلونی توسط کالا اندیش مایسا

شرکت کالا اندیش مایسا با تولید کاور کفش نایلونی، به منظور برآوردن نیازهای مشتریان، این امکان را فراهم کرده تا افرادی که به این تجهیزات پزشکی نیاز دارند، به صورت اینترنتی محصولات خود را سفارش دهند. کاور کفش نایلونی در کلینیک ها و بیمارستان ها، باشگاه ها، مجموعه های ورزشی، سالن های آرایشی، صنایع غذا سازی، آشپزخانه های صنعتی، صنایع داروسازی و آرایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. اندازه کاور کفش نایلونی استاندارد است و به دلیل داشتن کش، مناسب هر سایز کفشی می شود. دوام این محصول نیز بسیار بالا است و افراد می توانند در ساعت های طولانی در اتاق های بهداشتی از این کاورهای کفش استفاده کنند و تنها هنگامی کاور کفش را از پا ها جدا کنند که قصد دارند از محیط بهداشتی خارج شوند. با توجه به اینکه این محصول یک بار مصرف است اگر در محیط های آلوده از آن استفاده کنید، دیگر نمی توانید در محیط های بهداشتی مجدداً از آن استفاده کنید. جهت مشاهده قیمت کاور کفش نایلونی به وبسایت فروشگاهی مایسا مدیکال مراجعه کنید. این محصولات جزء در طبقه تجهیزات پزشکی قرار می گیرند. خریداران می توانند پس از مراجعه به وبسایت مایسا مدیکال، با انتخاب محصول و افزودن آن به سبد خرید، کالای مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند و در محل مورد نظر تحویل بگیرند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید باشماره ۰۹۹۲۲۸۸۶۹۸۲ تماس حاصل فرمایید.

نحوه تولید کاور کفش یکبار مصرف چگونه است؟

نحوه تولید کاور کفش یکبار مصرف چگونه است؟

نحوه تولید کاور کفش یکبار مصرف با استفاده از خط تولید آن، به گونه‌ای است که مواد اولیه پلاستیکی را در حرارت تبدیل به یک مایه خمیری می کنند. سپس این مایه خمیری با استفاده از تجهیزات دستگاه نایلون ساز و در معرض فشار هوا به صورت نایلون های نازکی درمی آید. در مراحل بعدی این نایلون های نازک تولید شده را، روی دستگاه هایی که به دستگاه تولید کننده کاور کفش معروف هستند، می بندند. در مرحله بعد نایلون روی دستگاه حرکت می کند و کش دور کاور ها دوخته می شود. برای بالا بردن کیفیت کاورها دوخت کش کاور، توسط دستگاه های اتوماتیک انجام می شود؛ بنابراین امکان استفاده از آن ها برای کودکان و حتی مردان بزرگسال نیز وجود دارد. سپس عملیات پرفراژ کردن کاور انجام می شود. هر بسته شامل ۲۰۰ عدد کاور کفش یکبار مصرف نایلونی می شود که به یکدیگر متصل هستند و به راحتی با استفاده از پر فراژ ها از یکدیگر جدا می شوند. از آنجا که مواد خام پلاستیکی رنگ های متفاوتی دارند، ممکن است این محصولات پزشکی در رنگ های مختلفی تولید شوند. استفاده از کاور کفش یکبار مصرف نایلونی بسیار ساده است. شما می توانید پس از خارج کردن کاور از بسته بندی با دست آن را باز کنید و به سادگی دوره کفش قرار دهید. به دلیل داشتن کش، انعطاف پذیری این کاور به راحتی دور کفش می چسبد و می توانید در مکان هایی که استریل هستند به راحتی رفت و آمد کنید.
برای تهیه این محصول می‌ توانید به وبسایت شرکت کالا اندیش مایسا مراجعه کنید. 

 

نوشتن دیدگاه