شرکت واردات و صادرات تجهیزات پزشکی

با توجه به اهمیت سطح سلامت در کشور و به منظور تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز، شرکت های مختلفی با دریافت مجوزهای لازم، اقدام به وارد کردن اقلام پزشکی به داخل کشور می نمایند. برای تاسیس یک شرکت واردات و صادرات تجهیزات پزشکی باید افرادی که از صلاحیت ها و ویژگی های خاصی برخوردار می باشند، کد IRC را از کارشناس اداره تجهیزات پزشکی دریافت نمایند. بدون داشتن این کد وارد کردن هر گونه تجهیزات پزشکی میسر نخواهد شد. چرا که این اقلام وابسته به سلامت جامعه است و قوانین سخت گیرانه ای در مورد آنها اعمال می شود.

علاوه بر واردات دارو و دیگر تجهیزات پزشکی مورد نیاز، شرکت های فعال در این عرصه باید با صادر کردن تولیدات مازاد داخلی به متقاضیان، به بهبود تراز تجاری کشور کمک کنند. اگر صادرات در این بخش بر واردات پیشی گیرد، موجب تاثیر مثبت در رشد اقتصادی کشور خواهد داشت. لذا لازم است شرکت های صادرات و واردات با بازاریابی فعال، سعی در ارتقاء حجم صادرات خود داشته باشند.

شرکت واردات و صادرات تجهیزات پزشکی چه مسئولیت هایی دارد؟

شرکت هایی که در زمینه وارد کردن و صادارت تجهیزات پزشکی فعالیت می کنند مسئولیت های خطیری بر عهده دارند. چرا که در صورت کمبود اقلام بهداشتی و درمانی، مشکلات زیادی برای کشور به وجود خواهد آمد. این شرکت ها باید با نیاز سنجی صحیح و به موقع، لیست اقلام و تجهیزات مورد نیاز را تهیه نمود و نسبت به تامین آنها اقدام نمایند. همچنین باید با صادر کردن تولیدات اضافه کشور، ارز مورد نیاز کشور جهت ورود دارو و دیگر تجهیزات را تامین نمایند.

شرکت های واردات کننده باید در زمینه وارد کردن تجهیزات پزشکی، انعقاد قرارداد با بیمارستان ها و دیگر مراجع ذی صلاح دولتی و خصوصی و پخش متوازن تجهیزات وارد شده فعالیت نمایند. همچنین در بخش صادرات نیز باید بازاریابی فعال در دستور کار قرار گرفته و قراردادهای فروش برای متقاضیان تنظیم گردد. به طور کلی فعالیت های شرکت های فوق الذکر شامل موارد زیر می شود:

  • وارد کردن دارو و اقلام و تجهیزات پزشکی
  • توزیع تجهیزات وارد شده
  • ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان در صورت لزوم
  • امکان دریافت مشاوره در رابطه با محصولات در صورت درخواست مشتری
  • انجام کنترل کیفی بر روی محصولات
  • ارائه مشاوره فنی
  • ارائه خدمات مربوط به ارزیابی و ممیزی
  • بازاریابی فعال برای محصولات داخلی در خارج از کشور
  • صادرات تجهیزات داخلی به کشورهای متقاضی

 شرکت واردات و صادرات تجهیزات پزشکی چه مسئولیت هایی دارد؟

کالا اندیش مایسا: بزرگ ترین شرکت واردات و صادرات تجهیزات پزشکی

شرکت کالا اندیش مایسا یکی از معتبرترین واردکننده های تجهیزات پزشکی به کشور است که در زمینه صادرات نیز فعال می باشد. متقاضیان می توانند کلیه محصولات مورد نیاز خود را از طریق این شرکت خریداری نموده و در صورت لزوم سفارش گذاری نمایند. مفتخریم که اعلام کنیم مایسا یکی از بزرگ ترین شرکت های کشور است که به دنبال اخذ نمایندگی شرکت های  قَدر با رتبه ممتاز است. شرکت ما با برخورداری از تیم فروش حرفه ای و بخش بازاریابی و R&D قوی توانسته است رضایت مشتریان خود را به دست آورد. با کارشناسان فروش و پشتیبانی ما در تماس باشید. کالا اندیش مایسا با پخش عمده تجهیزات پزشکی خیال شما را از بابت خرید عمده تجهیزات پزشکی اصل راحت کرده است. با اطمینان کامل تجهیزات پزشکی را به صورت عمده از این بزرگترین شرکت وارد کننده و صادر کننده تجهیزات پزشکی بخرید.

نوشتن دیدگاه