طرز استفاده از کاندوم + عکس

برای اینکه بتوانید تاثیر کاندوم را در حفظ سلامت و بهداشت خود مشاهده کنید، لازم است تا نحوه استفاده کردن از آن را نیز فرا گیرید. طرز استفاده نادرست از کاندوم علاوه بر انتقال بیماری های مختلف، می تواند سبب بارداری احتمالی نیز شود. در این بخش می خواهیم با طرز استفاده صحیح کاندوم آشنا شویم. قطعا هر محصولی مراقبتی و بهداشتی برای اینکه بتواند بهترین نتیجه را به ارمغان بیاورد، نیازمند این است که به درستی از آن استفاده شود. کاندوم هم که جزء پرمصرف ترین و مهم ترین محصولات جلوگیری از بارداری یا انتقال بیماری هاست از این قاعده مستثنی نیست. برای اینکه بتوانید سلامت خود و عزیزانتان را در حین رابطه تضمین کنید، لازم است تا با انواع کاندوم و نحوه استفاده از هریک از آن ها کاملا آشنا باشید. در بخش های بعدی طرز استفاده از کاندوم را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

طرز استفاده از کاندوم + عکس

آموزش استفاده از کاندوم مردانه

در این بخش آموزش استفاده از کاندوم مردانه را به طور کامل ارائه خواهیم کرد:


اولین مرحله باز کردن بسته کاندوم: بسته بندی کاندوم ها به گونه ای است که بتوان آن را به راحتی با دست و بدون به کار گیری ابزار تیز همانند چاقو یا قیچی باز کرد. دلیل این امر هم آن است که در حین باز کردن بسته بندی، کاندوم نباید صدمه ببیند. بنابراین شما می توانید به کمک دست به راحتی بسته بندی کاندوم را باز کنید.
تعیین پشت یا رو بودن کاندوم: تشخیص اینکه کدام سمت کاندوم رو و کدام بخش آن پشت است کار آسانی است. شما می توانید با تماس کاندوم و به کمک انگشتان خود به راحتی این قضیه را متوجه شوید. انگشت خود را درون کاندوم گذاشته و به آرامی سعی کنید آن را باز کنید. به هیچ عنوان از اعمال فشار استفاده نکنید. با باز شدن کاندوم می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.
استفاده از ژل های روان کننده: برخی از کاندوم ها خود دارای ژل روان کننده هستند. در این صورت کار شما ساده خواهد بود. اما اگر کاندوم معمولی بدون روان کننده تهیه کرده اید، برای رابطه ای بهتر، می توانید از مقدار بسیار کمی ژل روان کننده بر روی کاندوم استفاده کنید تا این پوشش به راحتی روی آلت قرار گیرد.
قرار دادن کاندوم به صورت دقیق روی آلت: به این نکته بسیار مهم دقت داشته باشید که قرار دادن دقیق کاندوم روی آلت از اصلی ترین مراحل است. اگر متوجه شدید که کاندوم را برعکس روی آلت قرار داده اید، بهترین کار این است که آن را خارج کرده و کاندومی جدید جایگزین کنید. (بهتر است بدانید که قبل از انزال هم مقداری اسپرم در مایعات خارج شده از بدن وجود دارد.)

آموزش استفاده از کاندوم مردانه

نکات استفاده از کاندوم

برای اینکه بتوانید به بهترین شکل ممکن از کاندوم استفاده کنید چند نمونه از نکات استفاده از کاندوم را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم: 

  • در هنگام باز کردن بسته کاندوم دقت داشته باشید که به کاندوم آسیب وارد نشود. پاره شدن کاندوم آن را بلااستفاده می کند.
  • بعد از اینکه آلت تناسلی آقایان به خوبی آماده شد می توانید این کاندوم را مورد استفاده قرار دهید.
  • کاندوم ها یک بار مصرف هستند. بنابراین دقت کنید که برای هر بار رابطه جدید، نیاز است تا از یک کاندوم جدید و تازه استفاده کنید.
  • از مهم ترین نکات قبل از استفاده از کاندوم توجه و دقت به تاریخ انقضای کاندوم است. کاندوم تاریخ گذشته را دور انداخته و به هیچ عنوان از آن استفاده نکنید.

در صورتی که تمایل به تهیه بهترین و مرغوب ترین نوع کاندوم دارید، می توانید به صورت آنلاین به سایت مایسامدیکال مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه