کاندوم زبانی و پیشگیری از عفونت‌های مقاربتی

کاندوم از آن دست محصولاتی است که برای رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از بارداری احتمالی بسیار موثر است. اما جالب است بدانید که این محصول در گذر زمان با تنوع بیشتری روانه بازار شده و هم اکنون می توان نمونه های کاربردی و جدیدتری از آن را مشاهده و خریداری کرد. یکی از انواع کاندوم عرضه شده به بازار کاندوم دهانی است که در این بخش به معرفی آن می پردازیم.

برخی افراد تمایل به رابطه دهانی دارند. قطعا چنین رابطه ای در صورتی که نکات بهداشتی رعایت نشود می تواند آلودگی های مختلفی را به بدن افراد منتقل کند. علاوه بر رعایت بهداشت فردی، یکی از موارد تاثیرگذاری که در کاهش انتقال میکروب ها نقش دارد، کاندوم زبانی است. با استفاده از کاندوم زبانی و پیشگیری از عفونت های مقاربتی می توان تا حد زیادی کیفیت رابطه را ارتقا داد. در بخش بعدی با کاندوم زبانی و مشخصات آن بیشتر آشنا می شویم.

کاندوم زبانی چیست؟

کاندوم زبانی چیست؟

کاندوم زبانی که در برخی موارد به آن کاندوم دهانی نیز می گویند ظاهری مثلثی دارد و می توان گفت اصلی ترین مورد استفاده از آن برای خوردن آلت بانوان است. این کاندوم به گونه ای طراحی شده که کاملا منطبق با زبان افراد است. این امکان برای تمامی افراد وجود دارد که زبان خود را درون این کاندوم قرار داده و در حین رابطه بیشترین مراقبت لازم را داشته باشند. یک سمت این کاندوم که قرار است با اطراف واژن و خود واژن در تماس باشد کاملا بسته است و سمت دیگر آن برای ورود و قرار گرفتن زبان، باز است. استفاده از آن بسیار راحت بوده و می توان گفت اگر افراد از این محصول در حین رابطه زبانی استفاده کنند، تا حد بسیار زیادی از عفونت های مقاربتی پیشگیری خواهند کرد. کاندوم های زبانی در رنگ ها و جنس های مختلفی به بازار عرضه شده اند. به همین دلیل برای اینکه بتوانید محصولی مرغوب و باکیفیت داشته باشید حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

کاندوم زبانی چیست؟

نکاتی که قبل از رابطه دهانی باید بدانید

رابطه دهانی یا همان زبانی می تواند برای بسیاری افراد جالب بوده و تجربه ای جدید و خاص باشد. اما از آن جایی که در این نوع رابطه امکان انتقال میکروب ها و آلودگی ها بسیار بیشتر است، نیاز است تا برخی نکات قبل از شروع رابطه در نظر گرفته شود تا با رعایت آن ها انتقال آلودگی به حداقل ممکن برسد. نکاتی که قبل از رابطه دهانی باید بدانید به شرح زیر هستند:

  • حتما قبل از برقراری ارتباط آلت خود را به خوبی شستشو داده و تمیز کنید.
  • برای اینکه تجربه ای لذت بخش از این نوع رابطه داشته باشید می توانید از کاندوم های زبانی طعم دار استفاده کنید.
  • مطمئن شوید که کاندوم کاملا سالم و باکیفیت است.
  • در صورتی که از کاندوم استفاده نمی کنید حتما بلافاصله بعد از پایان رابطه، دهان خود را با آب فراوان بشویید.

آیا می توان از کاندوم به عنوان سد دهانی استفاده کرد؟

در این بخش تصمیم داریم بدانیم آیا می توان از کاندوم به عنوان سد دهانی استفاده کرد؟ همانطور که در بخش های قبلی به آن اشاره کردیم، کاندوم ها بسیار متنوع هستند و هریک طراحی متفاوتی نسبت به دیگری دارند. کاندوم معمولی یکی از متداول ترین و پرفروش ترین انواع کاندوم در بازار جهانی است. از آن جایی که کاندوم زبانی در بازار داخلی نسبت به دیگر انواع کاندوم کمیاب تر است برخی افراد برای ایجاد رابطه زبانی کاندوم های دیگری به کار می برند. برای اینکه بتوانید از کاندوم معمولی به عنوان یک سد دهانی در رابطه زبانی استفاده کنید می توانید به طریق زیر اقدام کنید.

  • حتما دقت کنید که کاندوم خریداری شده بدون هیچ گونه ماده افزودنی همچون ژل های روان کننده و... باشد.
  • برای اینکه بتوانید کاندوم را به عنوان پوشش زبان خود در رابطه استفاده کنید از سلامت آن اطمینان حاصل کنید.
  • برای اینکه بتوانید از کاندوم معمولی استفاده کنید، نیاز است تا در آن تغییراتی ایجاد کنید. به عنوان مثال برای اینکه زبان به راحتی درون کاندوم قرار گیرد لازم است تا کشی که در کاندوم قرار گرفته را با قیچی ببرید.

آیا می توان از کاندوم به عنوان سد دهانی استفاده کرد؟

راهنمای استفاده از کاندوم زبانی

در این بخش راهنمای استفاده از کاندوم زبانی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

  • بسته بندی کاندوم را باز کرده و کاندوم را از درون آن با دستانی تمیز خارج کنید.
  • نوک یا همان بخش جلویی کاندوم را به کمک انگشت خود بر روی آلت قرار دهید.
  • تمامی قسمت های دیگر کاندوم را به خوبی روی آلت قرار دهید تا تمام سطح آن را بپوشاند.

مراکز زیادی در حوزه ارائه کاندوم های درجه یک و مرغوب فعالیت می کنند که یکی از این مجموعه ها مایسامدیکال است. شما می توانید با مراجعه به سایت مایسامدیکال از تمامی خدمات آن استفاده کرده و مشاوره های لازم قبل از خرید را دریافت کنید. قیمت محصولات نیز به صورت کاملا به روز شده در سایت مذکور قرار دارد.

نوشتن دیدگاه