چه کاندومی بخریم؟

کاندوم یکی از لوازم زناشویی است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. اکثر مردم زمانی که برای خرید این وسیله به داروخانه مراجعه می‌کنند؛ در دسترس‌ترین کاندوم را انتخاب می‌کنند. با این حال این وسیله روی کیفیت رابطه جنسی شما تاثیر شگفت انگیزی دارد. بنابراین سوال مهم این است که چه کاندومی بخریم؟ چگونه کاندوم را متناسب با میل جنسی انتخاب کنید؛ یا حتی چطور کاندوم را متناسب با سایز خود انتخاب کنید.

چه کاندومی بخریم؟

کاندوم را متناسب با میل جنسی انتخاب کنید

نوع کاندوم می‌تواند روی میل جنسی و حتی کیفیت رابطه شما و همسرتان موثر باشد. امروزه انواع مختلفی از کاندوم را می‌توان در بازار دید که هر کدام برای تعدادی از افراد تولید شده اند.
کاندوم‌های شیاردار، دندانه دار و مدل‌های مشابه طراحی شده‌‌اند تا باعث افزایش میل جنسی شوند. در برخی مدل‌ها نیز یک لایه نازک درون یا روی کاندوم قرار داده شده تا شریک جنسی شما لذت بیشتری ببرد. این کاندوم‌ها مناسب افرادی هستند که میل جنسی کمی دارند. نوع دیگری از کاندوم‌ها ظاهر برجسته‌‌ای دارند. کاندوم‌های شکل دار و نقش برجسته طراحی شده‌‌اند تا اعتماد به نفس بیشتری ارائه کنند. به طور کلی این کاندوم‌ها می‌توانند رابطه‌‌ای پر از احساس به شما هدیه کنند.

کاندوم را متناسب با میل جنسی انتخاب کنید

کاندوم را متناسب با سایز خود انتخاب کنید

برای انتخاب کاندوم مناسب سایز خود باید آلت جنسی خود را از نظر طول و قطر اندازه بگیرید. توجه داشته باشید که این اندازه گیری باید در حالت نعوظ کامل صورت گیرد. نخ، خط کش یا متر را بردارید و در این حالت از استخوان شرمگاه تا نوک آلت را اندازه بگیرید. همچنین از یک نخ یا متر استفاده کنید تا قطور‌ترین قسمت آلت خود را نیز اندازه گیری کنید. اندازه کاندوم‌ها براساس برندی که دارند ممکن است متفاوت باشد. کاندومی که در یک برند در دسته کوچک قرار می‌گیرد؛ در دسته بندی یک تولید کننده دیگر ممکن است در دسته استاندارد قرار گیرد. اما به طور کلی اندازه‌های زیر می‌تواند به شما در انتخاب کاندوم مناسب کمک کند:

  • استاندارد: در سایز استاندارد اندازه عرض بین 4. 445 تا 5. 08 سانتی متر است.
  • کوچک: دارای عرض کمتر از 4. 445 سانتی متر است.
  • بزرگ: عرض بیشتر از 5. 08 سانتی متر دارد.

این اندازه‌ها براساس قطر آلت شما ارائه شده اند. برای انتخاب طول کاندوم نیز می‌توانید از اندازه‌های زیر استفاده کنید:

  • استاندارد: کاندوم‌های استاندارد طولی بین 18. 415 تا 19. 812 سانتی متر دارند.
  • کوچک (sung): دارای طولی بین 17. 78 الی 19. 812 سانتی متر هستند.
  • بزرگ: کاندوم‌های سایز بزرگ دارای طولی بین 18. 415 تا 20. 574 سانتی متر هستند.

اندازه‌های کاندوم‌ها را به راحتی می‌توان یافت. اکثر تولید کنندگان هم روی بسته و هم پشت آن اندازه را ذکر کرده اند. البته با توجه به اینکه کاندوم‌ها معمولاً وارد کشور می‌شوند؛ این اندازه‌ها به زبان انگلیسی نگارش شده اند. اگر چند برند سایز متناسب شما را داشتند؛ شاید بهتر است همه آن‌ها را تهیه کنید تا برند متناسب خود را بیابید. با این حال اگر برندی را انتخاب کرده‌‌اید؛ باز هم بهتر است چندان وفادار نباشید! برندهای دیگر را نیز امتحان کنید شاید آن‌ها بیشتر شما را راضی کردند!

کاندوم را متناسب با سایز خود انتخاب کنید

کاندوم را از برندهای معتبر بخرید

خرید از برندهای معتبر می‌تواند خیال شما را از کیفیت راحت کند. اما برندهای مختلف و معتبر زیادی در ایران هستند. کدام یک از آن‌ها را باید خریداری کرد؟ در ادامه چند برند مطرح و معتبر را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. ساگامی یکی از برندهای ژاپنی است که به تولید کاندوم‌های نازک مشهور است. ضخامت کم و دوام بالا از جمله ویژگی‌های تولیدات این برند است. جنس پلی اورتان این کاندوم‌ها را مناسب افرادی کرده که به لاتکس حساسیت دارند. البته کیفیت هزینه هم دارد! قیمت کاندوم‌های تولید این برند کمی بالاست. کالیپوت برند دیگری است که به ارائه تنوع بالا و قیمت مناسب شهرت یافته است. کاندوم‌های این برند دارای عصاره‌های گیاهی هستند که می‌تواند میل جنسی شما را افزایش دهند. کدکس نیز برند مشهوری در ایران به شمار می‌رود. تولیدات این برند به خاصیت ارتجاعی بالا، کیفیت و قیمت مناسب شهرت یافته اند. اینکه چه کاندومی بخریم یکی از سوالات مهم در رابطه جنسی شما و همسرتان است. چرا که همه ما می‌دانیم کیفیت این رابطه چقدر روی زندگی مشترک شما تاثیر گذار است. از این رو باید کاندوم را متناسب با سایز و میل خود انتخاب کنید اگر می‌خواهید یک رابطه رویایی را تجربه کنید.

نوشتن دیدگاه