کاندوم زنانه بهتر است یا مردانه

یکی از نیازهای اساسی هر فرد رابطه جنسی است، بنابراین داشتن سواد جنسی و به دنبال آن سلامت جنسی اهمیت زیادی دارد. از راه های که می توان به منظور سلامت جنسی و همچنین پیشگیری از بارداری استفاده کرد، استفاده از کاندوم است. از مزیت های این وسیله این است که روش استفاده از آن راحت و آسان است، عوارض جانبی ندارد و به پیشگیری از سرطان رحم و درمان زود انزالی کمک می‌ کند و مهم‌تر از همه این‌که از زوجین در برابر انواع بیماری های آمیزشی محافظت می کند. در ادامه قصد داریم درباره این‌که کدام یک از کاندوم ها برای رابطه جنسی مناسب تر هستند، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

کاندوم زنانه بهتر است یا مردانه

توضیحات کامل درباره کاندوم مردانه و کاندوم زنانه

ویژگی مهم کاندوم‌ های زنانه این است که انحناپذیری بسیار زیادی دارد و به این شکل طراحی شده ‌اند که دو حلقه در قسمت ابتدایی و انتهایی دارند که به هنگام استفاده، حلقه کوچک تر را باید جمع کنید و داخل واژن قرار دهید و قسمت پایینی که حلقه بزرگ تری دارد، ناحیه بیرونی واژن را پوشش می دهد که پس از اتمام رابطه جنسی و به حالت دراز کشیده باید آن را خارج کرد. نباید در حالت ایستاده اقدام به این کار کرد. استفاده از کاندوم های زنانه برای آن دسته از خانم هایی ضروری است که این امکان برای آن ها وجود ندارد که شریک جنسی خود را ملزم به استفاده از کاندوم کنند و استفاده از کاندوم زنانه را برای داشتن یک رابطه جنسی سالم و پیشگیری از بارداری، ترجیح می‌ دهند. از جمله مزایای استفاده از کاندوم زنانه این است که در زمان هایی که استفاده از کاندوم به هر دلیلی برای آقایان مقدور نیست، بتوانند همچنان با کاندوم رابطه داشته باشند. کاندوم مردانه به این شکل طراحی شده است که اندام تناسلی مردان را می پوشاند و مانع از ورود مایع منی به آلت تناسلی زن می شود. جنس این نوع کاندوم‌ ها از لاتکس یا پلی اورتان است و بیشتر کاندوم های مردانه یک مخزن کوچک در نوک کاندوم دارند که برای نگه داشتن اسپرم در هنگام انزال به کار می روند. از مزیت هایی که کاندوم مردانه نسبت به کاندوم زنانه دارد، این است که طرز استفاده خیلی راحت تری دارد. به هنگام استفاده از کاندوم نباید از کاندوم مردانه و زنانه همراه با هم استفاده کرد، چون ممکن است این کار باعث اصطکاک بین دو کاندوم شود و منجر به پارگی کاندوم مردانه یا لغزیدن حلقه بیرونی کاندوم زنانه شود.

توضیحات کامل درباره کاندوم مردانه و کاندوم زنانه

خرید کاندوم مردانه و زنانه از سایت کالا اندیش مایسا

قبل از خرید کاندوم زنانه یا مردانه به نکاتی باید توجه کنید که در ادامه آن ها را شرح می دهیم:

  • زمانی که قصد خرید کاندوم را دارید به علامت CE یا BSI Kitemark توجه داشته باشید، زیرا این علائم نشانگر این است که کاندوم با استانداردهای ایمنی بالایی تست شده است.
  • قبل از دخول باید مطمئن شوید که کاندوم سر جای درست خود قرار گرفته تا موقع نزدیکی از واژن خارج نشود.
  • استفاده از کاندوم سبب نازایی زوجین نمی‌ شود و مشکلی برای بارداری های بعدی ایجاد نمی کند.
  • کاندوم ها یک بار مصرف هستند و باید برای هر رابطه جنسی از کاندوم نو و پلمپ شده استفاده شود.
  • توجه به تاریخ انقضای کاندوم ضروری است، چون ممکن است بعد از پایان این تاریخ کارایی لازم را نداشته و منجر به بارداری شود.
  • باید کاندوم را قبل از اقدام به رابطه جنسی از پوشش محافظ آن خارج کرد.
  • قبل از استفاده از کاندوم حتماً آن چک کنید تا از پاره نبودن آن مطمئن شوید.

با توجه به متن بالا دریافیتید که درباره بهتر بودن کاندوم زنانه از مردانه و بالعکس نمی توان نظر قطعی داد. این‎که از کدام یک استفاده شود، بستگی به شرایط دو طرف دارد. در کل استفاده از کاندوم می تواند با ایجاد امنیت خاطر از لحاظ بهداشتی و پیشگیری از بارداری می تواند باعث افزایش لذت جنسی شود.اگر خرید کاندوم به صورت حضوری برایتان مقدور نیست و یا ناخوشایند است، می توانید آن را به صورت آنلاین خریداری کنید. فروشگاه کالا اندیش مایسا یکی از بهترین فروشگاه های عرضه لوازم بهداشتی است. برای خرید و اطلاع از قیمت و مشخصات کاندوم مردانه و زنانه به وب سایت مایسا مراجعه کنید.
 

نوشتن دیدگاه