نام دیگر کاندوم زنانه چیست

استفاده از کاندوم زنانه یکی از روش های پیشگیری از بارداری است که از ورود اسپرم به آلت تناسلی زن جلوگیری می کند، بنابراین باعث می شود دو طرف بتوانند رابطه ای ایمن داشته باشند، همچنین از انتقال بیماری های آمیزشی بین شرکای جنسی جلوگیری می کند. نام دیگر کاندوم زنانه "female condom" یا کاندوم داخلی است. کاندوم زنانه FC1 و دیگری کاندوم زنانه FC2 دو نوع کاندوم زنانه است. اخیراً نوع FC1 کاربرد ندارد وFC2 که از جنس لاتکس مصنوعی است، برای کسانی که به لاتکس آلرژی دارند، بسیار مناسب است. کاندوم زنانه حالتی استوانه ای از جنس پلاستیک دارد که همراه با یک حلقه لاستیکی در آغاز و پایان آن طراحی شده است. برای استفاده باید حلقه کوچک تر را جمع کرده و تا جایی که ممکن است با انگشت داخل عمق کانال واژن قرار داد. این حلقه باید بالا و رو به ‌¬روی دهانه رحم قرار بگیرد و قسمت پایینی که حلقه بزرگ تری دارد قسمت جلوی واژن را می‌¬ پوشاند. بعد از پایان سکس باید در حالت دراز کشیده حلقه بیرونی را گرفته و به آرامی آن را از واژن خارج نمود. در صورتی که در حین سکس حلقه خارجی به داخل مهبل رفت، باید آمیزش را متوقف کرده و کاندوم را خارج و از کاندوم دیگری استفاده کرد. این اتفاق زمانی رخ می دهد که حلقه داخلی در جای مناسب قرار نگرفته یا به اندازه کافی از روان کننده استفاده نشده است.

نام دیگر کاندوم زنانه چیست

کاندوم زنانه برای پریودی

استفاده از کاندوم های زنانه برای آن دسته از بانوانی ضروری است که شریک جنسی آن‌ها به هر دلیلی نخواهد یا نتواند از کاندوم استفاده کنند، در این صورت استفاده از کاندوم زنانه به منظور داشتن یک رابطه جنسی سالم و پیشگیری از بارداری، ضرورت پیدا می کند.یکی از مزایایی که استفاده از کاندوم زنانه دارد، این است که به خانم ها این امکان را می‌دهد که برای پیشگیری از بارداری مستقل تر عمل کنند. بسیاری از خانم ها چون در هنگام استفاده از کاندوم به شریک جنسی خود تکیه نمی‌کنند، از رابطه جنسی لذت بیشتری می برند. قاعدگی یکی از فرآیندهای طبیعی بدن زنان است که که در آن ایام، از راه واژن مایعات قاعدگی به صورت ماهانه از بدن زنان خارج می شود. طول مدت خونریزی خانم ها معمولاً تا 7 روز طول می‌کشد. سکس در ایام قاعدگی ممکن است منجر به ایجاد مشکلاتی ناخواسته چون ابتلا به بیماری های مقاربتی و بارداری ناخواسته شود. در این دوران نباید نزدیکی از راه واژن باشد، بلکه باید با کاندوم و از طریق مقعد صورت بگیرد که البته ارتباط از طریق مقعد از نظر شرعی کراهت دارد و بهتر است که دو طرف تا جای ممکن در دوران قاعدگی رابطه جنسی نداشته باشد، علاوه بر این‌که سکس در این دوران می تواند برای خانم ها خیلی اذیت کننده باشد.

کاندوم زنانه برای پریودی

کاندوم زنانه برای پیشگیری از پریودی

در پاسخ به این سوال که استفاده از کاندوم باعث پیشگیری از پریود می‌شود؟ باید گفت که کاندوم باعث پیشگیری از پریود نمی شود، بلکه مانع از بارداری ناخواسته می‌ شود و در مواردی می تواند لذت جنسی را بیشتر کند. هر کاندومی فقط باید یک بار استفاده و باید بلافاصله بعد از مصرف دور انداخته شود. اگر قصد خرید کاندوم دارید و فکر می کنید که خرید حضوری آن برایتان سخت است و از این بابت خجالت می کشید، می توانید آن را به صورت آنلاین سفارش دهید. شما می توانید کاندوم زنانه را از فروشگاه کالا اندیش مایسا بخرید. به وب سایت مایسا مراجعه کنید و بهترین مارک کاندوم زنانه را بخرید.

نوشتن دیدگاه