بهترین کاندوم برای پیشگیری از بارداری

کاندوم از جمله وسیله های بهداشتی برای پیشگیری از حاملگی ناخواسته و یا انتقال بیماری های خطرناک محسوب می شود. کاندوم ها از پوششی به نام لاتکس ساخته شده اند که با استفاده از آن، آلت تناسلی مرد و زن به طور مستقیم با هم تماس ندارند. کاندوم ها انواع متفاوتی دارند و از برند های متفاوتی تولید می شوند. کاندومی که برای جلوگیری از بارداری استفاده می شود باید بتواند سد مناسبی در برابر عبور اسپرم ها ایجاد کند. کاندوم ها به شکل کاندوم زنانه و مردانه تولید و در بازار عرضه می شوند. کاندوم های مردانه پوششی نازک هستند که در حالت نعوظ بر روی آلت تناسلی مرد کشیده می شوند و مانع از ورود اسپرم به رحم می شود. مکانیسم کاندوم های زنانه نیز شبیه به کاندوم مردانه است، با این تفاوت که این نوع کاندوم در دستگاه تناسلی زنان مورد استفاده قرار می گیرد. کاندوم ها باید از مواد ضد حساسیت تولید شوند و جنس آن به گونه ای باشد که به سادگی دچار آسیب و پارگی نشود. انواع متفاوتی از برند های ایرانی و خارجی کاندوم در بازار هستند که بهترین آن ها برای پیشگیری از بارداری عبارت اند از:

  • فیستا
  • فوریو
  • کاپوت
  • دورکس
  • کدکس
  • بونیتو
  • ایکس دریم
  • ساگامی
  • تروجان

در انتخاب کاندوم باید به کیفیت آن توجه شود، زیرا کیفیت این محصول رابطه مستقیمی با میزان توانایی این محصول در جلوگیری از بارداری دارد.

بهترین کاندوم برای پیشگیری از بارداری

بهترین کاندوم برای پیشگیری از بارداری کدام است؟

کاندوم ها از متریال های متفاوتی ساخته می شوند که متداول ترین نوع آن لاتکس است. این در صورتی است که کاندوم هایی با جنس هایی مانند نیتریل، پلی اورتال و پلی ایزوپرن نیز وجود دارند. انواعی دیگر از کاندوم ها وجود دارند که از پوست های جانوری تهیه می شوند و استفاده از آن ها صرفا برای جلوگیری از بارداری است. بهترین نوع کاندوم باید علاوه بر این‌که یک پوشش مناسب برای جلوگیری از حاملگی ایجاد کند محافظ خوبی برای مقابله با بیماری های جنسی و HIV نیز باشد. کاندوم ها در بافت، رنگ، اندازه و مدل های متفاوتی وجود دارند. اگر کاندومی دارای مکانیسم اسپرم کش باشد، تاثیر بسیار بیشتری در جلوگیری از بارداری دارد. کاندومی که برای جلوگیری از بارداری مورد استفاده قرار می گیرد باید اندازه باشد. تنگ یا گشاد بودن کاندوم باعث می شود که مشکلاتی در حین رابطه به وجود آید و ریسک بارداری بالا برود. اغلب کاندوم های موجود در بازار به صورت تک سایز وجود دارند و قابلیت کشسانی دارند.

بهترین کاندوم برای پیشگیری از بارداری کدام است؟ 

راهنمای خرید بهترین کاندوم

هنگام خرید کاندوم عجله نکنید. خرید این محصول نیازمند حوصله و جست و جو است تا بتوانید یک محصول با کیفیت و مطمئن را انتخاب کنید. قبل از خرید روی جعبه کاندوم را مطالعه کنید. برخی از کاندوم ها صرفا برای جلوگیری از بارداری تولید می شوند و برخی توانایی مقابله با برخی بیماری های مقاربتی را نیز دارند. کاندوم های لاتکس و پلی اورتان بیشترین فروش را در بین انواع کاندوم دارند. نوع پلی اورتان قیمت بیشتری نسبت به لاتکس دارد و همه جا در دسترس نیستند. همه کاندوم های موجود در بازار تک سایز نیستند. در خرید کاندوم حتما به سایز آن توجه کنید. بر روی جعبه کاندوم معمولا سایز کاندوم که طول و عرض و قطر آن را بیان می کند، درج شده است. کاندوم ها با ضخامت های متنوعی ساخته می شوند. هرچه میزان ضخامت کاندوم بیشتر باشد، ایمنی بیشتری در مقابل بارداری می دهد. در انتخاب نوع کاندوم حتما به برند و کیفیت این محصول توجه داشته باشید و از داروخانه یا فروشگاه های معتبر اقدام به خرید این محصول نمایید. با خرید کاندوم از فروشگاه اینترنتی کالااندیش مایسا امکان خرید و مقایسه انواع کاندوم برای خریداران فراهم شده است. تمامی ویژگی های هر نوع کاندوم به همراه قیمت، در کنار آن درج شده است. خریداران می توانند به صورت آنلاین محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

نوشتن دیدگاه