احتمال نشتی کاندوم

کاندوم ها به عنوان وسیله بهداشتی پیشگیری از بیماری های جنسی و بارداری به تولید می رسند. طراحی و تولید این محصول به گونه ای است که بتواند امنیت یک رابطه جنسی مطمئن و کنترل شده را تأمین کند. با این حال همیشه این سوال وجود دارد که آیا کاندوم ها ممکن است دچار نشتی شوند؟ اغلب کاندوم هایی که به صورت داخلی تولید می شوند و یا به صورت وارداتی در بازار وجود دارند از امنیت بالایی برخوردار هستند. برای اطمینان از این موضوع که کاندوم مورد استفاده دچار نشتی و یا آسیب است باید قبل از استفاده به خوبی آن را بررسی کرد و از سالم بودن آن اطمینان داشت. مواردی وجود دارد که در صورت رعایت کردن آن ها با احتمال بسیار پایینی کاندوم دچار آسیب و نشتی می شود. برند های معتبر و فروشگاه های مورد اعتماد بهترین گزینه برای خرید کاندوم محسوب می شوند. از آن جایی که این محصول با سلامت و ریسک بارداری و بیماری های جنسی ارتباط دارد باید آن را در بهترین کیفیت ممکن تهیه نمود.

احتمال نشتی کاندوم

احتمال نشتی کاندوم چقدر است؟


نشتی کاندوم ها معمولا در طول رابطه جنسی و به دلایل متفاوتی اتفاق می افتد. این‌که یک کاندوم قبل از استفاده دچار آسیب و نشتی باشد، بسیار نادر اتفاق می افتد، اما در طول رابطه جنسی به دلایل متفاوتی ممکن است کاندوم آسیب ببیند یا پاره شود:

  • کاندوم های تاریخ مصرف گذشته: زمانی که تاریخ مصرف یک کاندوم به پایان می رسد، لاتکس یا متریال اولیه آن شروع به خشک شدن می شود. در صورت استفاده از این نوع کاندوم ها احتمال پارگی و نشتی به شدت بالا می رود.
  • سایز کوچک کاندوم: کاندوم باید با توجه به سایز آلت تناسلی انتخاب شود. اگر سایز کاندوم کوچک باشد میزان کشیدگی آن بیشتر و احتمال پارگی و نشتی آن بالا می رود.
  • عدم استفاده از روان کننده: بهتر است که در هنگام رابطه و استفاده از کاندوم از روان کننده استفاده شود. این روان کننده ها سطح اصطکاک را کاهش می دهند. دقت داشته باشید که روان کننده های روغنی برای کاندوم های لاتکس مناسب نیستند .و آن ها را آسیب پذیر تر می کنند.
  • خارج کردن نادرست کاندوم از بسته بندی: خارج کردن کاندوم با اشیا تیز مانند چاقو و قیچی باعث می شود کاندوم آسیب ببیند و دچار نشتی شود. برای خارج کردن کاندوم باید به آرامی و با دست آن را از بسته خارج نمود.
  • نگهداری نامناسب از کاندوم: کاندوم باید در محل های خشک و خنک نگهداری شوند. قرار دادن کاندوم در معرض نور خورشید یا مکان های گرم این محصول را به شدت آسیب پذیر می کند.

احتمال نشتی کاندوم چقدر است؟

احتمال بارداری در اثر پاره شدن کاندوم

حتما کاندوم را فروشگاه ها و داروخانه های معتبر خریداری کنید. خرید اینترنتی کاندوم یکی از روش های مطمئن و حتی مقرون به صرفه این محصول محسوب می شود. کاندوم ها برای جلوگیری از بارداری استفاده می شوند، به این صورت که اسپرم ها بس از انزال، درون محفظه کوچک و کشسان آن ریخته شده و به دستگاه تناسلی خانم ها وارد نمی شود. حال اگر کاندوم دچار نشتی باشد یا در اثر مقاربت پاره شود احتمال دارد که اسپرم ها خود را به واژن و رحم برسانند. در ساخت برخی از کاندوم های با کیفیت از مواد اسپرم کش استفاده می شود. این نوع از کاندوم ها حتی در صورت پارگی با مکانیسمی که دارند، باعث مرگ بسیاری از اسپرم ها می شوند و قدرت حرکت آن ها را از بین می برند اما در صورت بروز چنین اتفاقی بهتر است که بلافاصله از قرص های اورژانسی استفاده شود. در خرید کاندوم حتما از گزینه هایی استفاده کنید که بهداشت و ایمنی لازم را دارا هستند. با خرید کاندوم از فروشگاه اینترنتی کالا اندیش مایسا می توان از کیفیت و سالم بودن کاندوم های خریداری شده اطمینان داشت، زیرا این فروشگاه اقدام به عرضه بهترین نمونه های کاندوم خارجی و ایرانی نموده است.

نوشتن دیدگاه