ژل لوبریکانت برای فیزیوتراپی

ژل لوبریکانت یک ماده رسانا بوده که به کم شدن اصطکاک بین دو سطح کمک زیادی می‌کند. این ماده دارای ساختاری منحصربه ‌فرد بوده و تمام ترکیبات آن را مواد طبیعی تشکیل می‌دهد به همین دلیل کاملا ضد حساسیت است و روی پوست هیچ گونه اگزما و قرمزی ایجاد نمی‌کند. از این ماده برای فیزیوتراپی هم استفاده می‌کنند. وقتی ژل روی بدن قرار می‌گیرد باعث حرکت بهتر دستگاه شده به همین دلیل کار فیزیوتراپی به بهترین شکل انجام می‌شود و نتیجه خوبی هم برای بیمار دارد. در واقع این ژل یک رابط بین پوست و سطح دستگاه است. بسته‌بندی این ماده به صورت جعبه‌ای و تیوپی است و می‌توان از آن جهت روان کردن، لغزندگی مناسب، ضدعفونی کردن و افزایش رسانایی امواج استفاده کرد. این ماده کاملا شفاف است و بوی خاصی هم ندارد به همین دلیل هنگام مصرف بویی شما را آزار نمی‌دهد. وقتی میزان هوا و خلل موجود بین پوست و دستگاه کم می‌شود دستگاه بهتر می‌تواند روی عضو آسیب دیده تاثیر بگذارد و باعث حرکت بهتر آن می‌شود. غلظت ژل کاملا استاندارد بوده و می‌تواند برای تایم طولانی روی پوست بماند.

ژل لوبریکانت برای فیزیوتراپی

آیا ژل لوبریکانت برای فیزیوتراپی قابل استفاده است؟

ژل لوبریکنات برای فیزیوتراپی هم قابل استفاده بوده چون خاصیت رسانایی بالایی دارد. عمل فیزیوتراپی برای تحرک بهتر اعضای آسیب دیده بوده و برای اینکه بهترین نتیجه را برای بیمار داشته باشد پزشک قبل از انجام کار از ژل لوبریکانت استفاده می‌کند‌. لغزندگی که این ماده روی پوست ایجاد می‌کند باعث شده تا دستگاه به راحتی حرکت کند و پوست را تحت فشار قرار ندهد. برای ضد عفونی کردن سطح پوست آن هم قبل از قرار دادن دستگاه این ژل بهترین گزینه بوده که سطح را از هر گونه آلاینده‌ای پاک می‌کند.
این ژل به صورت کاملا بهداشتی تولید شده و از طریق بسته‌بندی‌های استریل به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد. این ماده فاقد ایجاد حساسیت بوده و روی پوست هیچ گونه اگزمایی ایجاد نمی‌کند‌. مراکزی که کار فیزیوتراپی را انجام می‌دهند برای تسهیل این امر از ژل لوبریکانت استفاده می‌کنند که دارای سطح کیفی بالایی بوده و بیشترین تاثیر را دارد. این ژل خاصیت چسبندگی دارد به همین دلیل زمانی که روی پوست ریخته می‌شود به راحتی آن جدا نمی‌گردد. چون بر پایه آب و روغن طراحی و تولید می‌شود به دستگاه هم آسیبی وارد نمی‌کند و باعث زنگ‌‌زدگی و پوسیدگی آن نمی‌شود.

آیا ژل لوبریکانت برای فیزیوتراپی قابل استفاده است؟

دلیل استفاده از ژل لوبریکانت برای فیزیوتراپی

ژل لوبریکانت به دلایل مختلفی برای فیزیوتراپی استفاده می‌شود که در زیر به آن ها اشاره می‌کنیم:

  • اولین دلیل ساختار چسبناک و لغزنده این ماده است که روی پوست بیشترین تاثیر را دارد.
  • این ماده به صورت شفاف و غیرچرب است به همین دلیل ارتباط خوبی بین دستگاه و بدن برقرار می‌کند.
  • با وجود این ماده روی پوست دیگر هیچ خلا و هوایی بین دستگاه و پوست قرار نمی‌گیرو به همین دلیل دستگاه بهترین نتیجه درمانی را روی بدن دارد.
  • این ماده امواج رسانایی را افزایش می‌دهد به همین دلیل دستگاه می‌تواند روی بدن نتیجه بهتری داشته باشد و پزشک می‌تواند این تاثیرات مثبت را به راحتی مشاهده کند.
  • برای ضد عفونی کردن پوست بهترین گزینه بوده که سطح مورد نظر را به خوبی پاک می‌کند.
  • دلیل دیگر استفاده از این ماده روان کننده بودن آن است که دستگاه بهتر روی بدن حرکت کرده و به پوست فشاری وارد نمی‌شود.

در صورتی که خواهان کسب اطلاعات بیشتر درباره طرز استفاده از ژل لوبریکانت محلول در آب هستید ما را در مایسا همراهی کنید.

نوشتن دیدگاه