ژل لوبریکانت چیست؟

خشکی واژن مشکلی است که برخی از خانم ها با آن مواجه هستند. این معضل باعث احساس درد و کاهش میل جنسی در این افراد می شود. ژل لوبریکانت محصولی است که به مرطوب شدن واژن و افزایش لذت جنسی کمک می کند. این محصول با نرم کردن جداره داخلی واژن اصطکاک ناشی از رابطه جنسی را کاهش می دهد که این امر در رسیدن به ارگاسم موثر است. در این مقاله با این روان کننده مصنوعی، دلیل و نحوه استفاده از آن آشنا می شوید.

ژل لوبریکانت چیست؟

 

ژل لوبریکانت محلول در آب چیست؟

ژل لوبریکانت بر پایه آب پر استفاده ترین و محبوب ترین نوع روان کننده در میان مصرف کنندگان به شمار می رود. بی ضرر و طبیعی بودن این محصول از جمله مهمترین دلایل این مقبولیت شمرده می شوند. همچنین پزشکان متخصص زنان و زایمان نیز برای معاینه واژینال از این نوع روان کننده استفاده می کنند. ژل های لوبریکانت محلول در آب به راحتی از داروخانه های سراسر کشور قابل دسترسی هستند. همچنین این محصولات قیمت بالایی نیز ندارند. یکی دیگر از مزایای مصرف چنین روان کننده هایی امکان استفاده از آن ها در کنار کاندوم های مختلف ( لاتکس و غیر لاتکس) است. روان کننده های آمیزشی بر پایه آب هیچ گونه اثر چربی روی بدن، لباس و ملحفه باقی نمی گذارند. در ضمن این محصولات به راحتی از روی بدن و پارچه پاک می شوند. شاید بتوان گفت که تنها مشکل این نوع ژل ها خشک شدن سریع آن ها است. البته این مشکل را نیز می توان با مصرف مجدد ژل در حین رابطه جنسی برطرف ساخت. همچنین در تهیه برخی از این نوع فرآورده ها از گلیسیرین استفاده می شود، در حالی که برخی دیگر فاقد این ماده هستند. لازم به ذکر است که گلیسیرین ممکن است که در برخی افراد ایجاد حساسیت کند؛ بنابراین در هنگام خرید به مواد تشکیل دهنده ژل توجه داشته باشید. در صورتی که خواهان کسب اطلاعات بیشتر درباره طرز استفاده از ژل لوبریکانت محلول در آب هستید ما را در مایسا همراهی کنید.

ژل لوبریکانت محلول در آب چیست؟

دلیل استفاده از ژل لوبریکانت چیست؟

استفاده از ژل های لوبریکانت موضوعی نیست که باعث خجالت شما شود. زیرا این محصولات لذت فراوانی را به تجربه جنسی شما می بخشند. حتی خانم هایی که واژن آن ها به طور طبیعی مقدار زیادی روان کننده واژینال تولید می کنند، باز هم از این نوع ژل بهره می برند. بنابراین افرادی که مشکل خشکی واژن نیز ندارند، می توانند از این نوع ژل برای بهبود کیفیت رابطه خود استفاده کنند. خشکی واژن مشکل جنسی رایج در میان خانم ها است. بر طبق تحقیقات انجام شده از هر 3 خانم یک نفر از آن ها این مشکل را تجربه می کند. این معضل در حین برقراری رابطه جنسی احساس درد ناخوشایندی را برای این افراد به همراه دارد. همچنین ژل لوبریکانت از مشکلاتی مانند سوزش، نفخ، خارش و ناراحتی های دیگر قبل از رابطه جلوگیری به عمل می آورد. بنابراین با مصرف این روان کننده این امکان برای شما فراهم می شود که پوزیشن های جدید را در حین رابطه جنسی امتحان کنید.

دلیل استفاده از ژل لوبریکانت چیست

ژل لوبریکانت را کجا بمالیم؟

نحوه استفاده از ژل لوبریکانت بسیار آسان است که در ادامه شرح داده شده است:

  • انتخاب روان کننده آمیزشی مناسب به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. برای بار اول بهتر است که لوبریکانت با اندازه کوچک را تهیه کرده و آن را برای مدتی امتحان کنید. این امر باعث می شود که از میزان اثرگذاری این محصول بر رابطه جنسی خود و همسرتان اطلاع یابید.
  • روان کننده مصنوعی لوبریکانت را در مکانی نزدیک تخت خود بگذارید. این امر امکان دسترسی به این فرآورده را در حین رابطه جنسی آسان می سازد.
  • در بسیاری از مواقع استفاده از 4/1 این ژل برای داشتن رابطه جنسی لذت بخش کافی است. البته برخی افراد ممکن است که نیاز به مصرف میزان بیشتری داشته باشند. همچنین توصیه می شود که دستورالعمل نوشته شده روی برچسب محصول را مطالعه کنید و درباره نحوه استفاده درست آن مطمئن گردید.
  • ژل های لوبریکانت ساختاری سرد دارند. بنابراین در ابتدا این محصول را میان دست های خود ماساژ داده یا در لیوان آب گرمی قرار دهید. این امر باعث هم دما شدن ژل با دمای بدن می شود.
  • مقدار مناسبی از این روان کننده را به داخل واژن و اطراف آن بمالید. همچنین یک قطره از این ژل را در نوک کاندوم بریزید. این موضوع باعث افزایش میزان تحریک پذیری می شود. به یاد داشته باشید که تنها یک قطره برای کاندوم کافی است، زیرا مصرف بیشتر از یک قطره باعث عدم ثبات کاندوم در جای خود می گردد.
نوشتن دیدگاه