ژل لوبریکانت محلول در آب اسپرم کش است

خشکی واژن مشکلی شایع است که امروزه بسیاری از بانوان با آن درگیر هستند، این بیماری مشکلات متعددی را برای بانوان به ارمغان می‌آورد به همین دلیل باید به سرعت درمان شود که بهترین راه استفاده از ژل های مرطوب کننده بهداشتی است، بدانید که ژل لوبریکانت بهترین انتخاب برای آنان است که کیفیت و ماندگاری بالایی دارد و همواره محبوبیت زیادی را هم به دست آورده است. این ژل دارای سه نمونه است که در میان آن ها ژل لوبریکانت محلول در آب از همه پر مصرف‌تر و بی ضررتر است، این ژل بهداشتی را می‌توان به صورت استعمالی بر روی بدن و پاها بدن مصرف نمود و از خشکی واژن درامان ماندن و در نتیجه دچار زخم واژن و عفونت نشد. قابل ذکر است که این ژل هیچ گونه تاثیر منفی بر روی اسپرم ندارد و باعث کشتن و از بین رفتن آن نمی‌گردد و در نتیجه می‌توان با اطمینان کامل هنگام رابطه جنسی برای لقاح هم از آن استفاده کرد. ژل لوبریکانت اسپرم کش نیست به همین دلیل آقایان هم به استفاده از آن علاقه وافری دارند و با کمک آن می‌شود که انزال را به تاخیر انداخت و بیشتر از رابطه لذت برد و هم می‌توان از عفونت مزمن هم جلوگیری نمود و خشکی رحم و واژن را بهبود بخشید.

ژل لوبریکانت محلول در آب اسپرم کش است

آیا استفاده از ژل لوبریکانت مانع از انجام لقاح می‌شود؟

آیا استفاده از ژل لوبریکانت مانع از انجام لقاح می‌شود، این سوال بسیاری از افراد است که علاقه به مصرف این ژل دارند، در جواب آنها باید بگوییم که ژل لوبریکانت محلول در آب همواره از لقاح جلوگیری نمی‌کند اما دو نمونه دیگر این ژل که سیلیکونی و روغنی هستند قابلیت جلوگیری از لقاح را دارند. هنگام استفاده و انتخاب این ژل باید توجه ویژه ای کرد تا نمونه ای را انتخاب نمود که بتوان در هنگام نزدیکی به بارداری دست پیدا کرد. لقاح در اصل بارداری بانوان را رقم خواهد زد حال اگر در زمان نزدیکی برای مرطوب بودن واژن و جلوگیری از درد از ژل لوبریکانت محلول در آب استفاده کنند رحم لیزتر می‌شود و در نتیجه لقاح صورت خواهد گرفت. اگر ژل تشکیل شده از دو مواد دیگر باشد به دلیل چسبندگی بالایی که دارند از حرکت اسپرم جلوگیری می‌کنند و نمی‌گذارند که اسپرم به داخل رحم وارد شود و در نتیجه لقاح هم صورت نخواهد گرفت. ژل‌‌ها خاصیت اسیدی دارند به همین دلیل به سرعت اسپرم را خنثی می‌کنند تا نتواند به دهانه رحم وارد شود و بارداری را رقم بزند پس اگر قصد بارداری دارید تا ژلی را انتخاب کنید که منابع بارداری شما نشود و از همه مهمتر سرعت بارداری را هم بیشتر کند. البته نتیجه می‌گیریم که ژل لوبریکانت از لقاح جلوگیری می‌کند و باید تنها آن را برای رطوبت واژن و درد نزدیکی در حالت عادی انتخاب کرد. در صورتی که خواهان کسب اطلاعات بیشتر درباره طرز استفاده از ژل لوبریکانت محلول در آب هستید ما را در مایسا همراهی کنید.

آیا استفاده از ژل لوبریکانت مانع از انجام لقاح می‌شود؟

لوبریکانت‌ها مانع از رسیدن سریع اسپرم به مخاط های گردنه رحم می‌شوند

همان گونه که در بالا هم به آن اشاره کردیم ژل لوبریکانت نمونه ها و مدل‌های مختلفی دارد که رنگی زرد و بوی خاصی دارند و همواره خاصیت اسیدی آن ها باعث شده تا زمان نزدیکی آنها مامع از رسیدن اسپرم به مخاط های گردنه رحم شوند، این امر از بارداری افراد جلوگیری خواهد کرد. بدانید که لوبریکانت فعالیت اسپرم را هنگام ورود به بدن بانوان مختل می‌کند و به دلیل داشتن چسبندگی بسیار بالا باعث می‌شود تا اسپرم نتواند حرکت درستی داشته باشد و به گردنه رحم نرسد. اگر شما بانوان عزیز قصد بارداری دارید نباید از ژل لوبریکانت استفاده کنید زیرا این ژل بهداشتی مانع بارداری شما می‌گردد. زمانی که اسپرم وارد واژن زن می‌شود ژل لوبریکانت که قبلا استفاده شده تا واژن را مرطوب نگه دارد عملکرد آن را تحت کنترل قرار داده و به جای بالا بردن اسپرم آن را به بیرون هدایت می‌کند و در نتیجه شما نمی‌توانید که بارداری را تجربه کنید، این ژل عوارض و حساسیت های فراوانی هم ممکن است برای شما به وجود بیاورد به همین دلیل همیشه نباید آن را مصرف نمود. در کل نمونه محلول در آب این محصول همواره می‌تواند به بارداری کمک کند اما در هر صورت باید به انتخاب بهترین ژل دقت کرد تا بتوان نمونه ای را انتخاب کرد که مانع بارداری نشود و با لیز کردن واژن و دهانه رحم به بارداری شما کمک نماید.

نوشتن دیدگاه